عکس ارزان ترین ماشین دنیا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

ارزان ترین خودروهای جهان در سال 2022 معرفی شدند+ جدول قیمت و تصاویر

مفهوم "ماشین ارزان" را می توان به روش های مختلفی تفسیر کرد: هرکسی بر اساس ذهنیت و توان مالی خودش می‌تواند یک رنج قیمتی

ارزان‌ترین خودروهای دنیا کدامند؟+عکس

شفقنا- خودرو ارزان همیشه می‌تواند یک گزینه مناسب باشد و غالب افرادی که زندگی مشترک شروع کرده‌اند و یا اولین خودرو را می‌خواهند تهیه کنند، استقبال خوبی از این خودروها می‌کنند. به گزارش جام جم آنلاین، این خودروها که در آن تولیداتی از کشورهای هند، چین و حتی ژاپن را مشاهده می‌کنید، ۵ خودرو ارزان‌قیمت […]

ارزان ترین خودروی جهان گران می شود(+ عکس)

عصرایران: مشخصات این خودروی ارزان قیمت هندی ، مثل نداشتن گواهی آلایندگی یورو 4 و نداشتن ایربگ و ترمز ABS شما را به یاد بعضی خودروهای گرانقیمت در یک کشور خاص نمی کند؟!!

ارزان ترین ماشین دنیا به پول ایران چیست؟ + معرفی 4 ماشین جذاب

خرید خودرو می‌تواند یک نوع سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب شود، اما با توجه به نوسانات

ارزان ترین و گران ترین خودرو دنیا + عکس

ارزانترین خودرو جهان ، گرانترین خودرو جهان ، خودرو ، گران ترین ماشین دنیا ، ارزان ترین ماشین دنیا ، خودرو ارزان ، خودرو گران ، عکس گران ترین ماشین جهان را در سایت نمناک مشاهده می کنید.

ارزان‌ترین خودروهای جهان را بشناسید

سال‌هاست قیمت خرید یک اتومبیل متوسط در حال افزایش است چرا که استانداردها مانع از عرضه خودروهایی بدون امکانات و ایمنی به بازار می‌شوند.

ارزانترین بوگاتی دنیا+تصاویر

پرشین خودرو: گروهی از کارگران اندوزیایی زیر نظر استادشان کار جالبی انجام می دهند. آن ها خودروهای مختلف را از جنس چوب خلق می کنند و برای افراد ثروتمندی در سراسر دنیا می فرستند.

ارزان‌ترین خودروهای جهان را بشناسید

پست های منتخب