عکس موتور سیکلت هارلی دیویدسون

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

تاریخچه کوتاه «هارلی

هارلی-دیویدسون (Harley-Davidson) نه تنها مشهورترین کمپانی موتور سیکلت سازی جهان بلکه یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندهای تاریخ بشر به شمار می آید. این کمپانی کاملاً آمریکایی کار خود را در سال ۱۹۰۳ و در طلوع «عصر موتور» آغاز کرد. دو دوست با همراهی هم، دوچرخه ها را با یک موتور متفاوت و جدید ترکیب کردند. اسب ها هیچ وقت این خودرو جدید را فراموش نخواهند کرد. به سرعت به ۱۱۶ سال بعد می رویم و می بینیم که ارزش کمپانی هارلی-دیویدسون ۹ میلیارد دلار است. این بدان معنا نیست که صد و اندی سال اخیر برای این ...

عکس موتور طرح هارلی دیویدسون

موتور سیکلت هارلی دیویدسون با سابقه داغ 1399009

موتور سیکلت هارلی دیویدسون با سابقه داغ - بزرگترین مرجع خرید و فروش عکس و طرح لایه باز با کیفیت بالا در ایران در پارس استاک.

یک قــرن با هارلی دیویدسون

موتورسیکلتی غول‌پیکر، با فرمانی متفاوت و مردی با عضلات انباشته، تمام تصویری است که یک نسل از قهرمان محبوب روزهای نوجوانی‌شان در ذهن دارند.

هارلی

هارلی

هارلی

هارلی

بیشتر بخوانید : عکس موتور هارلی دیویدسون

طرح هارلی

کویر C2 موتورسیکلت طرح هارلی دیویدسون

موتورسیکلت هارلی دیویدسون V

دانلود تصویر موتور سیکلت قرمز هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون

پست های منتخب