عکس ماشین برقی کنترلی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

ماشین کنترلی آفرود شارژی مدل XBAOTEC

ماشین کنترلی آفرود مدل XBAOTEC ، پوسته های بدنه ضد ریزش و ضد برخورد ABS ضد ضربه ،موتور دوتایی و ضد لرزش ،توانایی بالا رفتنماشین 

ماشین کنترلی شارژی لامبورگینی 1:12 مدل Famous Car Race_اسباب بازی

ماشین اسباب بازی لامبورگینی کنترلی شارژی 1:12 مدل Famous Car Race، یک ماشین سواری اسپورت می باشد که بخاطر طراحی لوکس و مدرنی که دارد علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. این مدل از ماشین های کنترلی همانند لامبورگینی واقعی طراحی شده و در مقیاس ۱:۱2 ساخته شده است.ماشین کنترلی شارژی لامبورگینی توسط یک ریموت 4 کاناله هدایت می شود و قابلیت حرکت به تمامی جهات را دارد.با کیفیت ترین مدل‌های اسباب بازی پسرانه جدید و اسباب بازی دخترانه جدید با بهترین قیمت در فروشگاه اسباب بازی "بازی موز".

ماشین کنترلی شارژی DRIFT

ماشین کنترلی DRIFT-BEAST ،ریموت کنترل بی سیم،چرخش 360 درجه،لامپ رنگی در لاستیک ها،مقیاس 1:16،رنگ قرمز و آبی،بسته بندی جعبه ای

اسباب بازی ماشین کنترلی شارژی لامبورگینی طرح دار مدل 6036 مقیاس 1 ...

شما مشتریان گرامی می توانید اسباب بازی ماشین کنترلی شارژی لامبورگینی طرح دار مدل 6036 مقیاس 1:12 و انواع ماشین کنترلی و ماشین اسباب بازی و ماشین شارژی را از فروشگاه آنلاین اسباب بازی شاپیکار تهیه فرمایید. خرید آنلاین جدید ترین انواع اسباب بازی ماشین کنترلی و ماشین شارژی و ماشین اسباب بازی با بهترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اسباب بازی شاپیکار، برای دیدن انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به وب سایت فروشگاه اسباب بازی شاپیکار مراجعه فرمایید.

بانومد

ماشین کنترلی آفرود با ضمانت سلامت فیزیکی کالا ارسال به سراسر ایران از فروشگاه اینترنتی بانومد

اسباب بازی ماشین کنترلی آفرود شارژی مدل XBAOTEC

ماشین کنترلی آفرود مدل XBAOTEC

ماشین کنترلی آفرود شارژی مدل XBAOTEC

ماشین کنترلی DRIFT

ماشین کنترلی DRIFT

ماشین کنترلی آفرود محصول بانو مد Products

ماشین کنترلی آفرود محصول بانو مد Products

بیشتر بخوانید : عکس ماشین برقی کنترلی

ماشین کنترلی آفرود محصول بانو مد Products

ماشین کنترلی آفرود محصول بانو مد Products

ماشین کنترلی آفرود محصول بانو مد Products

پست های منتخب