عکس زیباترین خانه ی دنیا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

بهترین خانه های لوکس جهان

در این مقاله خانه های لوکس جهان که در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد را شاهد هستید پس اگر می خواهید با این خانه ها آشنا شوید حتما ادامه این مقاله را دنبال کنید.

زیباترین و گرانترین خانه های دنیا

تصاویری باورنکردنی از خانه های لاکچری در سرتاسر دنیا که قیمت برخی از آن ها به بیش از 200 میلیون دلار می رسد!!!

عکس خانه های لوکس در جهان

لوکس ترین خانه های جهان، هوشمندترین خانه های جهان، ویژگی های لاکچری ترین خانه های جهان و خانه های لاکچری در تهران + امکانات خانه های لوکس

بهترین خانه های لوکس جهان

زیباترین خانه های جهان + 10 خانه برتر

مطمئنا به این فکر کرده اید که زیباترین خانه های جهان کجاست و برای چه کسانی است؟ اینگونه سوالات در خیلی از تایم ها در ذهن انسان به وجود می آید البته

فرارو

فکر می کنید گران ترین خانه هایی که هم اکنون در جهان به فروش گذاشته شده اند، چه مشخصات و چه قیمتی دارند؟

فرارو

یکی از مشاوران املاک منطقه ۱ درباره بازار پنت‌هاوس‌هایی با قیمت نجومی در پایتخت گفت: فروش این آپارتمان‌ها به قدری دشوار است که اگر یک واحد به فروش برسد شبیه معجزه است و خبرش سریعا پخش می‌شود. مثلا ماه گذشته شنیدیم که یک پنت‌هاوس در ولنجک به قیمت حدود ۳۰۰ میلیارد تومان فروخته شده، اما من هنوز بعد از حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت در منطقه یک ندیدم که حتی یک واحد از این آپارتمان‌ها به فروش برسد.

عکس خانه زیبا ویلایی ❤️ [ بهترین تصاویر ]

عکس خانه زیبا ویلایی ⭐️ عکس زیبای خانه ویلایی ، عکس خانه ویلای زیبا ، تصاویر خانه ویلایی زیبا ، مجموعه تصاویر برای دانلود و استفاده در تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام با کیفیت عالی و رایگان.

بیشتر بخوانید : عکس زیباترین خانه ی دنیا

خانه لوکس

ایده های دکوراسیون چوبی منزل و اتاق خواب

بزرگترین و بلندترین برج جهان

اهمیت هنر معماری از زمان پیدایش آن تا کنون

بیشتر بخوانید : عکس خانه و ماشین لاکچری

ایده های دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار ایرانی

پست های منتخب