عکس از ماشین الکتریکی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خودروهای الکتریکی تویوتا و لکسوس تا سال ۲۰۲۱+عکس

دو شرکت مطرح خودروسازی ژاپنی اتومبیل‌های الکتریکی جدید خود را تا سال ۲۰۲۱ میلادی را عرضه می‌کنند.

تصاویر/ خودروی سه چرخ الکتریکی

یک وسیله نقلیه جدید توسط یک طراح صنعتی آلمانی طراحی شده است؛ Innvelo Three«اینولو3» یک ماشین الکتریکی با سه چرخ است و قادر است 100 کیلومتر در ساعت حرکت کند. این خودرو یک طراحی ساده و جمع وجور دارد و تنها دو سرنشین می‌توانند در آن بنشینند. هر سه خودرو به شکل زنبور هستند، اولی برای نیازهای تجاری، دومی برای سرعت و سومین مدل آن برای کار طراحی شده است. وزن این خودرو 500 کیلوگرم است، هر خودرو دارای دو موتور الکتریکی در چرخ‌ها است، یک باتری 200Ah و قابل شارژ با برق است.این خودرو توسط «رونی سوئه» طراحی شده است و قیمت آن 10 هزار یورو است.

آپترا لانچ ادیشن؛ خودرو الکتریکی که می تواند ماه ها بی نیاز از شارژ حرکت کند! (+فیلم و عکس)

آپترا لانچ ادیشن یک خودروی سه چرخ، فوق آیرودینامیک و فوق سبک است که با پنل های خورشیدی پوشیده شده و از نور خورشید به عنوان انرژی محرک بهره می برد.

پرواز اف 16 های آمریکایی در آسمان اوکراین/ پس از 29 ماه جنگ (فیلم)

پست های منتخب