عکس ماشین اپل وکترا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فرارو

برای مثال در سایت دیوار برای وکتراها مدل سال ۱۹۹۵ قیمت‌هایی بین ۲۶ تا ۳۴ میلیون تومان عنوان شده است، البته تعداد محدودی قیمت‌‌گذاری خارج از این رده نیز به چشم می‌خورد که معمولا در عرف بازار به عنوان قیمت‌های پرت شناخته می‌شوند. در نظر گرفتن قیمت‌های فوق و مقایسه آن با قیمت دیگر خودروهای کارکرده و حتی صفر موجود در بازار ایران خود حکایت از حدیثی مفصل درباره این تولید کارخانه اپل دارد.

نگاهی به خرید و فروش اپل وکترا در سایت دیوار

می‌خواهیم دستتان را بگیریم و با هم به دهه هفتاد شمسی برویم، زمانی که شرکت آلمانی خودروسازی اپل خودروهایش را به ایران سرریز کرد و کوچه پس‌کوچه‌ها را صدای بوق ماشین‌های این برند پر کرده بود.

اپل وکترا ، دهه نودی ایمن و خانوادگی

در سال 1970 شرکت اپل خودرویی با نام آسکونا تولید کرد، که چند سال بعد یعنی در سال 1988 نام آن را به وکترا تغییر داد و این خودروی تغییر نام یافته را تا سال 2008 تولید کرد و بعد از آن تولید این ماشین متوقف شد و مدل اینسیگنیا بجای آن تولید گشت. در ...

قیمت و مشخصات اوپل وکترا ( Vectra )

معرفی و بررسی اوپل وکترا به همراه مشخصات فنی ، امکانات و گالری تصاویر,مشخصات فنی،ابعاد،طول،عرض،ارتفاع،گیربکس،حجم موتور،قیمت،مصرف سوخت،ظرفیت باک،آپشن ها،ایمنی،کارخانه تولید کننده،برند،گارانتی،سوپاپ،شتاب،حداکثر سرعتفیلم film

بیشتر بخوانید : عکس ماشین اپل وکترا

فرارو

در آگهی فروش، آپشن‌های این خودرو این‌گونه معرفی شده است:« دارای سنسور دنده عقب، صفحه کلاچ نو، مجهز به دزدگیر و ضبط و باند پایونیر، تخفیف بیمه کامل، دارای معاینه فنی، بدون روغن‌ریزی.» همچنین طبق ادعای فروشنده گیربکس این کورسا به تازگی تعویض شده است. اپل کورسا اولین نسل خودروهای اپل است که به ایران وارد شد. در سایت دیوار و در میان آگهی‌های اپل دست دومنمونه‌های بیشتری از این خودرو با قیمتی کمتر از 20میلیون تومان خواهید دید.
پست های منتخب