عکس دوچرخه های ایرانی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

۸ دوچرخه هیبریدی ایرانی ساخته می شود

ستاد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست معاونت علمی با توجه به پایان مرحله طراحی و انجام داوری تخصصی، در نخستین دوره مسابقات نوآوران انرژی و محیط زیست و انجام داوری تخصصی، نتایج نهایی و رده بندی تیم های راه یافته به مرحله ساخت را اعلام کرد.

ساخت دوچرخه هیبریدی ایرانی به مرحله نهایی رسید

این دوچرخه با توجه به سیکل رانندگی شهر تهران بزرگ و همچنین با نظرسنجی از دوچرخه سواران شهری برای هر چه بهتر شدن راحتی راکب طراحی و ساخته شده است.

معرفی دوچرخه‌های برتر کوهستان در بازار ایران

همه چیز درباره نکات مهم خرید دوچرخه کوهستان برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای. راهنمای یک خرید خوب. معرفی بهترین و ارزان‌ترین دوچرخه‌های کوهستان بازار ایران

دوچرخه خورشیدی با طراحی ایرانی + عکس

دوچرخه یکی از وسیله هایی است که بسیاری برای کم کردن وزن از آن استفاده می کنند ولی این روزها بسیاری از دوچرخه هایی که طراحی می شوند دارای سیستم های موتوری هستند می توانند به سبک های مختلف بدون انرژی انسانی نیز حرکت می کنند.

مشخصات دوچرخه جاینت talon 3

دوچرخه جاینت مدل Talon 3 2020 یا همان دوچرخه جاینت تالون 3 یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین دوچرخه های شرکت جاینت است...

معرفی دوچرخه‌های برتر کوهستان در بازار ایران

عکس: دوچرخه شاسی بلند در ایران!

عکس: دوچرخه شاسی بلند در ایران!

بیشتر بخوانید : عکس دوچرخه های ایرانی

دوچرخه شاسی بلند

پست های منتخب