عکس ماشین هیوندا اکسل

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

مشخصات هیوندای اکسل X2 مدل 1991 تا 1994

در این نوشتار از مجله یدک مال به معرفی هیوندای اکسل X2 مدل 1991 تا 1994 و بررسی مشخصات فنی، امکانات، وضعیت فروش و بازار لوازم یدکی این خودرو می پردازیم.

هیوندای اکسل

دایرة المعارف جامع اتومبیل ایران

مشخصات قیمت خرید خودرو هیوندای Excel دنده ای سال 1993 تهران اصفهان ...

قیمت و خرید خودرو هیوندای Excel دنده ای سال 1993

بیشتر بخوانید : عکس ماشین هیوندا اکسل

قیمت و خرید خودرو هیوندای Excel دنده ای سال 1993

10خودرویی که قیمتشان زیر 10 میلیون تومان است!

روزنامه جام جم نوشت: در آشفته بازاری که پراید 20 و اندی میلیون تومان و پژو پارس نزدیک به 40 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، خرید خودرو با بودجه‌ای کمتر از ده میلیون تومان به رویا می‌ماند! با این حال، هنوز گزینه‌های دست دوم و بعضا قدیمی در این بازه قیمتی یافت می‌شوند که در صورت محدودیت بودجه به ده میلیون تومان می‌توان به آنها فکر کرد.

قیمت و خرید خودرو هیوندای اکسل دنده ای 1994

ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت‌ها در کنارهم به آنها کمک میکند تا کالاها را با قیمت ارزان تر خریداری کنند

هیوندای اکسل X2

هیوندای اکسل X2 نسل دوم (Hyundai Excel X2) اولین خودروی محور جلو می‌باشد که توسط هیوندای در سال‌های 1989–1998 در کره جنوبی تولید شده‌ است.

عکس ماشین هیوندا اکسل

عکس هیوندا اکسل اسپرت ۱۴۰۰

قیمت و خرید خودرو هیوندای اکسل دنده ای 1994

هیوندای اکسل - ارزانترین قیمت خرید و فروش اقساطی

پست های منتخب