عکس ماشین جیلی آزکارا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

جیلی آزکارا

خودرو جیلی آزکارا - مشخصات و بررسی جیلی آزکارا همراه با عکس جیلی آزکارا و امکانات و آپشن های آن

جیلی آزکارا

بررسی جیلی آزکارا هیبرید فردا موتور (Geely Azkarra)

معرفی جیلی بویو در ایران، مشخصات فنی جیلی آزکارا دو دیفرانسیل، قیمت جیلی آزکارا هیبرید به همراه عکس ماشین geely azkarra شرکت خودروسازی فردا موتور

جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه 3 ...

بویو پرو یکی از جذاب ترین محصولات این برند است که اولین بار در ژوئیه 2019 رونمایی شد. این خودرو با توجه به فناورانه های کابین و موتور 1.5 لیتری توربو توسعه یافته با همکاری ولوو، مورد توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جیلی آزکارا

فرارو

جیلی آزکارا که به زودی در دور جدید فروش سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی عرضه خواهد شد در بین خودرو‌های چینی وارداتی به ایران به دلیل حضور در بازار‌های جهانی و همچنین ارائه چندین محصول مناسب از این برند در سال‌های گذشته در بازار ایران تصویر بهتری از خودرو‌های چینی را ارائه می‌دهد.

جیلی آزکارا هیبرید؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند دو دیفرانسیل وارداتی ...

آزکارا یکی از محصولات پرفروش و باسابقه‌ی جیلی چین است. این خودرو در کلاس کراس‌اور اندازه متوسط، مجهز به فناوری هیبرید و سیستم دو دیفرانسیل تولید می‌شود.

جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه 3 ...

جیلی آزکارا خودرو جدید وارداتی بازار، مشخصات فنی و امکانات کراس ...

شرکت فردا موتورز قصد دارد مدل 2023 خودروی کراس‌اوور

بیشتر بخوانید : عکس ماشین شاسی بلند جیلی

جيلي آزکارا فردا موتور

پست های منتخب