عکس ماشین تارا زرد

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

ببینید

همانطور که گفته شد، به تازگی چند نسخه از تارا اتوماتیک در کشور روسیه به حالت تاکسی درآمده است. نکته مهم، این است که تاراهای مذکور، خودروهای عادی با رنگ بدنه سفید هستند که با نصب کاور، به رنگ زرد تبدیل شده‌اند. منبع: موتورانو

نسخه‌های تاکسی دو محصول تارا اتوماتیک و دنا پلاس ایران خودرو دیده ...

مدتیست که بحث تاکسی شدن خودروهای داخلی، نقل محفل‌هاست. از سورن پلاس دوگانه سوز گرفته تا ساینا اسی که برخی مخالف تاکسی شدن آن هستند. البته جای تعجب دارد خودرویی چون پراید که نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز چند سالیست به عنوان تاکسی در ناوگان تاکسیرانی حضور داشته و کسی هم …

ویدئو) نمایی جالب از حضور خودروی تارا در ناوگان تاکسیرانی روسیه

همانطور که گفته شد، به تازگی چند نسخه از تارا اتوماتیک در کشور روسیه به حالت تاکسی درآمده است. نکته مهم، این است که تاراهای مذکور، خودروهای عادی با رنگ بدنه سفید هستند که با نصب کاور، به رنگ زرد تبدیل شده‌اند.

خودرو های تارا و شاهین، تاکسی می‎‌شوند؟

ایران خودرو تارا را در قالب یک شرکت بهره بردار وارد خطوط تاکسیرانی می‌کند، تصمیم‌گیری درمورد شاهین نیز به اتوماتیک و گازسوز شدن آن موکول شده.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تارا زرد

عکس ماشین تارا زرد

سازمان استاندارد بهانه ایران خودرو برای عدم تحویل خودرو تارا را رد ...

عکس ماشین تارا زرد

مقایسه قیمتی تارا با خودروهای هم قیمت خارجی

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جنسیس زرد

خودرو های تارا و شاهین، تاکسی می‎‌شوند؟

فرارو

پست های منتخب