عکس داخل موتور تویوتا کمری

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

تست و بررسی تویوتا کمری 2007 بازار ایران

بررسی تویوتا کمری 2007 وارداتی، مشخصات فنی، تجربه رانندگی، امکانات، معایب، راهنمای خرید و هر آنچه درباره تویوتا کمری 2007 بازار ایران باید بدانید.

تویوتا کمری GLX فیس لیفت

خودرو تویوتا کمری GLX فیس لیفت - مشخصات و بررسی تویوتا کمری GLX فیس لیفت همراه با عکس تویوتا کمری GLX فیس لیفت و امکانات و آپشن های آن

۱۳۰ هزار کیلومتر با کمری GL

خودروهای ساخت ژاپن را همه به کیفیت ساخت بالا و استهلاک پایین می شناسیم. بسیاری از مردم، آلمان و ژاپن را بهترین کشورهای جهان در صنعت خودروسازی می دانند.

موتور تویوتا کمری نو و استوک با قیمت مناسب و گارانتی

خرید موتور تویوتا کمری استوک، نو، شرکتی و فابریک با قدرت های مختلف و بهترین قیمت و کیفیت برای تیپ های مختلف و امکان ارسال به سراسر کشور.

تویوتا کمری هیبریدی

خودرو تویوتا کمری هیبریدی - مشخصات و بررسی تویوتا کمری هیبریدی همراه با عکس تویوتا کمری هیبریدی و امکانات و آپشن های آن

آشنایی با موتورهای سری AZ تویوتا

موتورهای AZ خانواده‌ای از موتورهای 4 سیلندر خطی هستند که توسط کمپانی تویوتا بین سال‌های 2000 تا 2012 استفاده می‌شدند. این موتورها تماماً از بلوکه موتور،

معرفی نسل های مختلف تویوتا کمری در ایران و تیپ بندی های آن

در دنیای امروز، برندهای مطرح و اصیل خودرویی همواره با یک شناسه شناخته می شوند؛ «ب ام و» و «فراری» با مهندسی پیشرفته موتورهایشان، «ولوو» با ایمنی بی نظیرش و... اما در این بین «تویوتا» برندی است که در دنیا به کیفیت و کم بودن خرابی هایش مشهور است. در ایران نیز این برند به عنوان سازنده خودروهایی با کیفیت بی نظیر و ماندگاری بالا شناخته می شود. در فرهنگ ایرانی، تویوتا اتومبیلی است که اصطلاحاً مرگ ندارد. در این مقاله با نسل های مختلف مدل «کمری» در ایران بیش تر آشنا خواهیم شد.

موتور تویوتا کمری نو و استوک با قیمت مناسب و گارانتی

بیشتر بخوانید : • عکس ماشین تویوتا کمری

تویوتا کمری

موتور تویوتا کمری

برچسب ها :
پست های منتخب