عکس از ماشین اسکانیا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

بررسی انواع کامیون اسکانیا

انواع کامیون اسکانیا به سراسر دنیا و از جمله ایران صادر می‌شود.هر یک مدل های کامیون اسکانیا خصوصیات و مزیت‌های خاص خود را دارند که به بررسی هر کدام پرداختیم.

کامیون اسکانیا

کامیون اسکانیا بی شک جزو بهترین ماشین آلات سنگین دنیا می باشد که با عمکلرد قابل اطمینان یکی از اقتصادی ترین کامیون های کسب و کار می باشد. کمپانی سوئدی اسکانیا یک پیشگام جهانی در زمینه راه حل های حمل و نقل است. شرکت اسکانیا در سال ۱۹۰۰ میلادی ر در شهذر مالمو سوئد تاسیس شد. …

اسکانیا R 730 با طراحی داخلی فوق العاده جذاب از شرکت ایتالیایی

کشنده اسکانیا R 730 متعلق به سال 2014 می باشد. در پایان سال گذشته پس از تقریبا 10 سال کار به کارگاه Enjoy Driving در ایتالیا منتقل شد تا ...

کشنده اسکانیا مدل ۱۳۸۹ کد TH

اسکانیا 420 مدل 89 با قیمت مناسب و اتاق تمیز برای عرضه فراهم گردیده و در گروه نمایشگاهی شاپور سنگین اصفهان شاهد مدلهای مختلف کشنده اسکانیا هستیم.

ماشین سنگین کشنده اسکانیا R500

داخل کابین اسکانیا

داخل کابین اسکانیا R

داخل کابین اسکانیا R

بیشتر بخوانید : عکس ماشین اسکانیا تریلی

صندلی نشیمن اسکانیا R

کشنده اسکانیا R500

پست های منتخب