عکس موتور کاروان سایپا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

یکی از عجائب خلقت خودروسازی ایران+ عکس

قیمت و مشخصات کاروان سایپا

معرفی و بررسی کاروان سایپا به همراه مشخصات فنی ، امکانات رفاهی و ایمنی ، گالری تصاویر و قیمت کاروان سایپا,مشخصات فنی،ابعاد،طول،عرض،ارتفاع،گیربکس،حجم موتور،قیمت،مصرف سوخت،ظرفیت باک،آپشن ها،ایمنی،کارخانه تولید کننده،برند،گارانتی،سوپاپ،شتاب،حداکثر سرعتفیلم film

باتری سایپا کاروان

باتری سایپا کاروان

سایپا ون کاروان

معرفی خودرو کاروان (Karvan) محصولی از کمپانی سایپا است که در گروه خودروهای ون (Van) قرار میگیرد. از مشخصه‌های آن وجود 7 صندلی برای حمل سرنشین میباشد. از موتوری 4 سیلندر خطی (Line) به حجم 2.4 لیتر و قدرت 105 اسب بخار سود میبرد و انتقال نیرو به چرخ‌های جلو میباشد.

بیشتر بخوانید : عکس موتور کاروان سایپا

باتری سایپا کاروان

قیمت ون کاروان سایپا کارکرده 80-86 امروز

قیمت خودرو ون کاروان سایپا کارکرده مدل 80-81-82-83-84-85-86 دست دوم امروز شنبه 6 مرداد 1403 از 130,000,000 تا 490,000,000 تومان در کارخانه و بازار به روز شد.

باتری سایپا کاروان

قیمت و مشخصات کاروان سایپا

برچسب ها :
پست های منتخب