عکس داخل ماشین کراس اوور

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فروش کراس اوور جدید بازار ایران با 40 میلیون تخفیف (+جدول فروش و ...

 شرکت خودروسازی فردا شرایط پیش فروش محصول کراس اوور

تصاویر

براساس قوانین واردات، عرضه خودرویی با قیمت کمتر از 20 هزار دلار امکان پذیر است و تعرفه واردات برای خودروهای هیبریدی هم کمتر خواهد بود. با این شرایط باید دید کدام خودروها می توانند وارد بازار ایران شوند؟ خودروهای چینی ارزان قیمت از گزینه های پرطرفدار هستند و در این بین دیجیاتو یک خودروی هیبریدی چینی که محصول مشترک وولینگ و جرال موتورز آمریکاست را پیشنهاد داده . آن هم با قیمت 450 میلیون تومان در بازار چین.

فرارو

مراسم رونمایی از کراس اوور SP ۱۰۰ سایپا با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری برگزار شد. کراس اوور SP۱۰۰ سایپا با امکاناتی از نظر تجهیزات و آپشن روانه بازار خواهد شد، اما آنچه که فعلا در زمینه تجهیزات کراس اوور SP۱۰۰ سایپا نهایی شده است شامل ایربگ‌های جانبی و پرده ای، کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی و تاشو، سنسور پارک و دوربین دید عقب، دی لایت و اتو لایت و سیستم خروج بدون سوئیچ و استارت دکمه‌ای است.

رونمایی رسمی از کراس اوور جدید بازار ایران / "FMC T5 " چه حرف هایی ...

خودرو جدید فردا موتورز از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT کمپانی DAE و با فناوری آیسین بهره می‌برد و با مصرف 7.4 لیتر سوخت در 100 کیلومتر استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید : عکس داخل ماشین کراس اوور

کراس اوور کوچک 2017 تویوتا (+عکس)

خریداران قادر به انتخاب‌های زیاد در فضای درونی هستند که شامل جنس چرم برای روکش‌ها تا شکل و ظاهر دکمه‌ها در کابین خودرو می‌شود.

خودروی کراس اوور جدید سایپا " آریا " نام گرفت (+عکس و مشخصات)

کراس اوور جدید گروه خودروسازی سایپا از مگاپلتفرم ملی SP100 قرار است در سال ۱۴۰۰ وارد بازار شود.

ری را ؛ کراس اوور ملی ایران خودرو + تصاویر و مشخصات

ری را ؛ کراس اوور ملی ایران خودرو + تصاویر و مشخصات | اسب بخار | ری را نام کراس اوور ملی ایران خودرو است که بزودی توسط این خودروساز معرفی

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

بیشتر بخوانید : عکس از ماشین کراس اوور

تلاش تویوتا برای بهبود فضای داخلی کراس اوور 2017

تلاش تویوتا برای بهبود فضای داخلی کراس اوور 2017

تلاش تویوتا برای بهبود فضای داخلی کراس اوور 2017

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

پست های منتخب