عکس ماشین های دست دوم وارداتی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فرارو

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو‌های ژاپنی در تاریخ ۱۱ آذرماه.

بهترین ماشین های دست دوم خارجی ؛ از ۵ تا ۱۰ هزار دلار

با مراجعه به وب‌سایت فروش خودروهای دست دوم مربوط به کشوری در شرق اروپا، ۱۰ مدل با قیمت خرید کمتر از ۱۰ هزار دلار را بررسی کرده‌ایم.

واردات خودروهای «دست دوم» آزاد شد؟

گروه خودرو- در روزهایی که تولید داخل به محاق رفته و فعالان صنعت خودرو کشور پی در پی خبر از محدودیت‌های بین‌المللی و کاهش تولید و حتی احتمال زمین خوردن این صنعت می‌دهند، اخباری ضد و نقیض از تسهیل واردات خودروهای خارجی به گوش می‌رسد، آن هم در سالی که سال «حمایت از تولید ملی» نامگذاری شده است.

قیمت خودروهای دست دوم وارداتی کره‌ای

بر اساس لیست قیمت خودروهای وارداتی کارکرده، قیمت آزرا گرنجور کارکرده ۲۰۰۸ با ۲۳۰ هزارکارکرد حوالی یک میلیاردو۲۵۰ میلیون تومان است.

واردات خودرو دست دوم به کشور منتفی شد

باوجود مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی‌بر واردات انواع خودروهای سبک و سنگین با عمر حداکثر پنج سال اما واردات خودرو دست دوم به کشور از مصوبه حذف و منتفی شد.

لیست خودروهای وارداتی به همراه قیمت، مزایا و معایب

قیمت روز خودرو ، ثبت آگهی فروش ماشین در بوق boogh.ir

10 تا از بهترین ماشین های دست دوم خارجی با ارزش خرید بالا

اگر توان مالی لازم برای خرید خودروهای لوکس را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین ماشین های دست دوم خارجی را به شما معرفی کنیم.

قیمت خودروهای دست دوم وارداتی کره‌ای

بیشتر بخوانید : عکس ماشین های دست دوم

واردات خودرو دست دوم به کشور

ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده پس از ۱۳ ماه!

آینده جایگزین های پایدار

پست های منتخب