عکس نمایشگاه ماشین در آمریکا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

نمایشگاه سالانه خودرو

عصرایران - نمایشگاه سالانه خودرو در شهر دیترویت آمریکا

علاقه‌مندان به ماشین و آفرود این تصاویر را از دست ندهند

نمایشگاه اتومبیل OC سال۲۰۱۹ از ۳ اکتبر در آناهایم ایالت کالیفرنیا آمریکا آغاز شده و امروز ۶ اکتبر به پایان می‌رسد. بیش از ۳۹ شرکت خودرو سازی ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه را در این رویداد به نمایش گذاشته‌اند.

خودروهای جدید 2016 در نمایشگاه آمریکا + عکس

مشرق نیوز

نمایشگاه بین‌المللی خودروی دیترویت آمریکا که امروز (دوشنبه) آغاز به کار کرد، قرار است با میزبانی خودروهای جدید از شرکت‌های بزرگ مثل مرسدس، ب‌ام‌و، لکسوس و فورد همه‌ی عاشقان ماشین را به وجد آورده است.

ایران خبر

امسال نیز طبق سنوات گذشته نمایشگاه اتومبیل آمریکای شمالی در "دیترویت" برگزار شده است و خودروسازان سراسر دنیا به این رویداد قدم گذاشته اند تا جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه خودرو 2018 دیترویت آمریکا/ از نمایش جذاب‌ترین مفهومی‌ها ...

نمایش جذاب‌ترین مفهومی‌ها، معرفی جدیدترین SUV‌ها یا نسل جدیدی از خوروها با کارایی و عملکردی متفاوت در این نمایشگاه دور از انتظار نیست.

ایران خبر

ایران خبر

بیشتر بخوانید : عکس سمند در آمریکا

سالانه چند زن در ایران به دست محارم‌شان کشته می‌شوند / این‌بار جلوی دوربین مداربسته رخ داد (فیلم)

تصاویر/ نوآوری‌های خودرو در نمایشگاه دیترویت

تولید ماهواره چمران ۱ چه قدر هزینه برداشت؟

پست های منتخب