عکس ماشین رولز رویس طلایی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

رولزرویس با چاشنی طلا

فرارو

رولز-رویس اسپکتر یک خودروی لوکس برقی با باتری با اندازه کامل است که توسط خودروسازی بریتانیایی رولز-رویس موتور کارز ساخته شده‌است. ویدیویی از معرفی خودرو را ببینید.

رولزرویس با چاشنی طلا

فرارو

رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.

خودروهای طلایی شاهزاده های عربستان/ از رولزرویس 1.6میلیلون دلاری ...

از میان ابرخودروهای طلایی این خاندان سلطنتی می‌توان به خودروهای زیر اشاره کرد: پولمن لیموزین یک خودروی لوکس ۶ در که ارزش تخمینی این خوردو ۱.۶ میلیون دلار است.

ببینید

نسخه‌ای سفارشی از رولز رویس فانتوم با روکش طلا در دبی به نمایش گذاشته شده است.این شاهکار منحصر به فرد که تنها یک نمونه از آن در سراسر جهان موجود است «RP6W» نام دارد.این خودرو که بسیاری از قطعات آن با روکش طلا ساخته شده، توسط هنرمند مشهور فرانسوی اریک فاور طراحی شده است.منبع:خبرفوری

رولزرویس ریث طلایی

رولز رویس محصولاتی بسیار اشرافی تولید می‌کند که کمتر مورد توجه تیونرها واقع می‌شود. درواقع صاحبان این خودروهای سوپر لوکس، کمتر به دنبال قابلیت‌های اسپرتی در خودروی خود هستند. اما گاهی تیونرهایی پیدا می‌شوند که به جای اسپرت کردن و تقویت خودرو، جزئیات جدید و...

ابرخودروهای طلایی خاندان سلطنتی عربستان سعودی/ عکس

رولزرویس ریث طلایی

رولزرویس ریث طلایی

رولزرویس ریث طلایی

رولزرویس ریث طلایی

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جدید رولز رویس

رولزرویس ریث طلایی

پست های منتخب