عکس انواع ماشین های هیوندا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خودروهای هیوندای موجود در بازار ایران

خودرو بانک، سایت تخصصی خودرو ها و ماشین های موجود در ایران. آخرین اخبار خودرو در ایران و جهان و همچنین تست و بررسی خودرو های بازار در خودرو بانک بخوانید

8 محصول برتر هیوندای مدل 2019/ از سدان 15 هزار دلاری تا اسپرت ...

با توجه به تنوع بالای محصولات هیوندای، انتخاب برترین ها در این برند کار دشواری است اما برای امروز یک لیست 8 تایی از بهترین های هیوندای در سال 2019 براساس نظرسنجی های چند نشریه معتبر خودرویی آماده کرده ایم.

معرفی خودرو هیوندا و مدل های مختلف آن - تابناک

هیوندا در سال 1947 در کره جنوبی تأسیس شد. هیوندا در ابتدا شرکتی بود که در زمینه هوا فضا، صنایع سنگین و آهن آلات فعالیت داشت. و از سال 1954 شروع به گسترش کرد و یکی از فعالیت های اصلی آن ساخت خودروی سواری شد. و در عرصه تولید خودرو توانست جزوه 10 کشور برتر جهان شود.

8 محصول برتر هیوندای مدل 2019/ از سدان 15 هزار دلاری تا اسپرت ...

هیوندای، لیست انواع خودروهای هیوندای

Hyundai,قیمت ماشین های هیوندا,انواع خودروهای هیوندا,معرفی جدید ...

Hyundai , خودروهای سواری هیوندا , هیوندای سوناتا , هیوندای اکسنت , هیوندای الانترا , هیوندای آزرا , هیوندای i20 , هیوندای i30 , هیوندای i40 , هیوندای i60 , هیوندای ولاستر , خودروهای لوکس هیوندا , هیوندای سنتنیال , هیوندای جنسیس , هیوندای جنسیس کوپه , خودروهای شاسی‌ بلند هیوندای , هیوندای وراکروز , هیوندای سانتافه ...

تولید اسکناس‌های فناورانه جدید در ژاپن/ پرتره‌های هولوگرامی با تکان اسکناس تغییر شکل می‌دهند (فیلم)

پست های منتخب