عکس سه بعدی دنا پلاس توربو اتوماتیک

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک جدید سال 99 با 3 تیپ می آید/ مشخصات ...

دراین مطلب به بررسی تیپ های مختلف دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک که بناست در ایران خودرو تولید و روانه بازار شود پرداخته‌ و آنها را با هم مقایسه کرده‌ایم.

دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L3 وارد خط تولید ایران خودرو شد+مشخصات ...

براساس تصاویر منتشر شده، دنا پلاس توربو اتوماتیک هم‌اکنون وارد خط تولید ایران خودرو شده و به زودی تیپ L3 این خودرو روانه بازار خواهد شد.

مدل سه بعدی دنا

مدل سه بعدی دنا مناسب برای بازی موبایل و کامپیوتر

معرفی سه تیپ دنا پلاس توربو اتوماتیک + آپشن ها

بهمن ماه ۹۸خط تولید دنا پلاس توربو اتوماتیک آغاز به کار کرد.نسخه معرفی شده آن زمانL1 بود. حال ایران خودرو دو نسخه دیگربا سطح آپشن متفاوت معرفی کرده است

دنا پلاس توربو اتوماتیک ؛ فهرست آپشن های رفاهی سطح L1 و L2 ، L3 و ...

پیش از این هاشم یکه زارع اعلام کرده بود که ایران خودرو با توجه به استقبالی که از خودرو دناپلاس توربو صورت گرفته قصد دارد این خودرو را مجهز به گیربکس ایران خودرو قصد دارد در راستای گسترش سبد محصولات خود خودرو دناپلاس را مجهز به گیربکس اتوماتیک کرده و با عنوان دنا پلاس توربو اتوماتیک راهی بازار کند.

معرفی دنا پلاس توربو تیپ L3

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه معرفی تیپ‌های جدید دنا پلاس توربو، اطلاعاتی را در رابطه با تیپ 3 این خودرو منتشر کرد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، شرکت ایران خودرو که پیشتر خودروی دنا پلاس توربو تیپ L1 را معرفی کرده بود، حال با انتشار اطلاعاتی از تیپ 3 یا همان L3 این خودرو، از آپشن‌ها و امکانات آن رونمایی کرد. با توجه به استقبال از این خودروی مدرن داخلی، شرکت ایران خودرو سه تیپ از آن را برای عرضه در بازار ایران تولید خواهد کرد که در سال 99 عرضه خواهند شد.

دومین سهند هم غرق شد / نامی که برای نیروی دریایی ارتش ایران چندان ماندگار نبوده‌است (فیلم)

دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک

مدل سه بعدی دنا

دنا پلاس توربو

دناپلاس توربو اتوماتیک

دناپلاس توربو اتوماتیک

دناپلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک L1

دنا پلاس توربو اتوماتیک L2

همایش صنایع پلاستیک

پست های منتخب