عکس ماشین افرود جدید

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

جدیدترین مدل خودرو آفرود که در سال 2021 معرفی شده اند

جدیدترین مدل خودرو آفرود به عنوان خودروهایی که رانندگی هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند در فهرست رتبه بندی خودروهای جذاب در سال ۲۰۲۱ معرفی شده اند.

بهترین خودروهای آفرود برای سال 2023 کدام اند؟

در این مقاله به نقد و بررسی بهترین خودرو های آفرود در سال 2023 میپردازیم. از جمله لندکروز،جبپ و لاندیور با پارسا کار همراه باشید.

بهترین خودروهای آفرود سال ۲۰۲۰ را بشناسید/ عکس

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هیچ‌چیزی شبیه رانندگی در زمینی آزاد و خارج از شهر نیست. البته برای اینکه بتوانید با اعتمادبه‌نفس کامل به دل جنگل و بیراهه بزنید نیازمند خودرویی خشن و سرسخت خواهید بود.

بهترین خودروهای آفرود سال ۲۰۲۰ را بشناسید/ عکس

بیشتر بخوانید : عکس ماشین افرود جدید

با 14 خودرو آفرود دیوانه‌وار جهان آشنا شوید

خودرو آفرود یک خودروی شاسی بلند پرقدرت شناخته می‌شود که می‌تواند از مسیر‌های سخت عبور کند. در این مقاله قصد داریم با بهترین خودروهای آفرود که لقب دیوانه‌‌وارترین آفرودها را به خود اختصاص داده‌اند، آشنا شویم. امروزه در عصر شکوفایی خودروهای شاسی بلند حضور داریم. تعداد زیادی از مردم خواستار خودرویی هستند که بتواند از ...

تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!

آشنایی با دنده کمک ماشین های نیسان پیکاب

تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!

پست های منتخب