عکس ماشین تویوتا لندکروز اسپرت

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

لندکروزر جدید تویوتا با تغییراتی توسط یک هموطن به نام "لیبرتی واک ...

در قسمت انتهایی فلیر فندر جلو و عقب یک آبشش کربنی هم قرار گرفته که جذابیت های اسپرت این بخش را افزایش می دهد.

این خودرو، ون تویوتا لندکروزر است! /عکس

تویوتا لندکروز جی آر اسپرت در نمایشگاه قطر + عکس

مشخصات فنی و عکس و قیمت و امکانات آپشن تجهیزات فنی و رفاهی ماشین شاسی بلند تویوتا لندکروز جی آر اسپرت Toyota Land Cruiser GR Sport در ژنو قطر.

فرارو

بررسی تصاویر نسخه تیونینگ شده لندکروزر سری ۳۰۰ نشان می‌دهد که بیشتر تغییرات روی ظاهر این شاسی بلند بوده است. در واقع خان اینترنشنال در فضای داخلی دست نبرده است و همچون لندکروزر LC۲۰۰ تنها به تغییر فضای خارجی اکتفا کرده است.

خشونت در چهره سامورائی؛ بررسی تویوتا لندکروزر Wald در تهران

تویوتا لندکروزر سری 200 نخستین بار در سال 2008 به بازار معرفی شد. این خودرو که از پلتفرمی مشترک با لکسوس LX570 بهره مند است از

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ با چهره ای چهره ای اسپرت تر آمد+ تصاویر

زمانی که تویوتا مدل جدیدی را معرفی می‌کند، می‌توان شرط بست که سپس همان مدل با آپگریدهای مدلیستا عرضه خواهد شد. ماه گذشته تویوتا مدل لندکروزر جدید را معرفی کرد که بر روی یک شاسی جدید ساخته می‌شود، تجهیزات زیادی به آن اضافه شده و طراحی بدنه آن تغییر کرده است. حالا آپگرید مدلیستا برای لندکروزر معرفی شده است. البته این تغییرات خیلی قابل‌توجه نیستند، اما طراحی بدنه را کمی بهبود بخشیده‌اند.

تویوتا لندکروز GR Sport ژنو قطر

خودرو تویوتا لندکروز جی آر اسپرت ژنو قطر

خودرو تویوتا لندکروز جی آر اسپرت ژنو قطر

خودرو تویوتا لندکروز جی آر اسپرت ژنو قطر

تویوتا لندکروز GR Sport ژنو قطر

پست های منتخب