عکس ماشین جنگی واقعی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

10 خودروی نظامی بسیار مهم در ارتش روسیه/ از بومرنگ تا سامانه اس ...

ارتش روسیه برخی از تواناترین وسایل نقلیه نظامی جهان را در اختیار دارد...

فرارو

با استاندارد‌های امروزی، اولین تانک‌ها به شدت خام، زمخت و ابتدایی بودند، اما به متفقین در رسیدن به پیروزی کمک کرده و به سرعت توسط ارتش‌های دیگر کشور‌ها به کار گرفته شدند.

این تانک ایرانی توانایی نظامی کشور را به رخ جهان کشید + عکس

ایران در سال‌های دفاع مقدس تعدادی از این تانک‌ها را در سال ۶۵ از لیبی، چین و روسیه خریداری کرد و بعدها با بهینه سازی تحت پروژه سفیر ۷۴ آن‌ها را عملیاتی نگه داشت.

مشهورترین تانک آلمان، پادشاه واقعی جنگ یا قهرمان پوشالی+عکس

جنگ جهانی دوم تانک‌های مشهوری در هر دو طرف نبرد داشت. یک طرف تانک تایگر آلمان نازی و دیگر سو تانک‌هایی چون ام‌۴ شرمن آمریکایی و تی‌۳۴ شوروی آتش بر سر نیروهای مقابلشان می‌ریختند.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جنگی واقعی

عکس ماشین جنگی

بایگانی‌ها خودرو های نظامی و نفربرهای زرهی و جنگاوران نفربر چرخدار روسمک در سال میلادی لهستان به دنبال یک نفربر جدید بود که بتوان ان را جایگزین نفربرهای قدیمی بازمانده از بیشتر بخوانید »...

مشهورترین تانک آلمان، پادشاه واقعی جنگ یا قهرمان پوشالی/ عکس

عکس ماشین جنگی

عکس ماشین جنگی اسباب بازی

عکس ماشین جنگی ایران

عکس ماشین جنگی خفن

عکس ماشین جنگی قدیمی

پست های منتخب