عکس موتور برقی جدید

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خرید موتور برقی با قیمت ارزان

عکس

گجت‌نیوز نوشت: هوندا موتور سیکلت برقی EM۱ را به عنوان اولید موپد الکتریکی خود برای اروپا معرفی کرد. EM۱ موتوری حاضر و آمده برای رفت و آمد داخل شهر است.

مزایا و معایب موتورسیکلت‌های برقی

در شرایط کنونی که تغییرات اقلیمی به تهدید بزرگی برای جهان مبدل شده، نیاز به تغییر مسیر استفاده از سوخت‌های فسیلی و جایگزین‌کردن انرژی‌های سالم و پاک برای حرکت، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، به‌همین‌دلیل کشورهای بسیار زیادی مدت‌هاست به فکر استفاده بیشتر از انرژی الکتریکی برای خودروها، موتورسیکلت‌ها و سایر وسایل مشابه هستند. در این میان موتورسیکلت‌ها که سهم زیادی در آلودگی هوا دارند و همچنین با افزایش هزینه مصرف سوخت‌های فسیلی، استفاده از آنها توجیه اقتصادی کمتری پیدا می‌کند، تغییر نگرش در نوع استفاده از آنها اهمیت زیادی دارد. البته باید این موضوع مهم را در نظر داشت که این روزها که شرایط اقتصادی پرنوسانی را تجربه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم، خرید موتورسیکلت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برقی، از دسترس عموم مصرف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنندگان خارج شده و کمتر کسی حاضر است که بودجه ده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها‌میلیون ‌تومانی را برای این موتورها هزینه کند. طیف وسیعی از مصرف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنندگان، از موتورسیکلت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند.

عکس

پست های منتخب