عکس ماشین دوو ماتیز

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

مشخصات فنی دوو ماتیز سال 1379 - 1383

مشخصات دوو ماتیز سال 1379 - 1383 ، به همراه لیست امکانات، آپشن‌ها و ویژگی‌های فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا

عکس ماشین دوو ماتیز

باتری دوو ماتیز

باتری دوو ماتیز

بررسی دوو ماتیز

دوو ماتیز از خودرو های هاچ بک و کوچک است که برای اولین بار در کره جنوبی با همین نام عرضه شد و بعد از منحل شدن کمپانی سازنده، جنرال موتورز آن را خریداری کرد. این خودرو همچنین توسط کمپانی مدیران خودرو در ایران با نام ام وی ام 110 تولید شده و مورد استقبال افراد بسیاری برای رفت و آمد های شهری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : عکس های ماشین دوو ماتیز

عکس داخل دوو ماتیز

گالری تصاویر دوو ماتیز مدل ت گالری تصاویر دوو ماتیز مدل تا تصاویر داخلی خودرو دوو ماتیز مدل تا تصاویر خارجی خودرو دوو ماتیز مدل تا عکس خودرو دوو ماتیز مدل  معایب دوو ماتیز...

مقایسه ام وی ام 110 با دوو ماتیز و پراید

در این مطلب به مقایسه ام وی ام 110 با دوو ماتیز و پراید می‌پردازیم تا ببینیم ام وی ام 110 در برابر این خودروهای کوچک شهری چه حرفی برای گفتن دارد.

مقایسه ام وی ام 110 با دوو ماتیز و پراید

قیمت و مشخصات دوو ماتیز ( Matiz )

بیشتر بخوانید : عکس ماشین دوو ماتیز

بررسی ایمنی خودروی دوو ماتیز

آپشن های خودروی دوو ماتیز

عکس داخل دوو ماتیز

تصاویر داخل دوو ماتیز

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ماتیز مشکی

عکس از داخل دوو ماتیز

تصاویر داخل ماشین دوو ماتیز

قیمت ماتیز

پست های منتخب