عکس ماشین دو فرمان

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

ماشین سخنگو

یک خودروساز نوپای چینی ماشینی ساخته که می‌گوید قابلیت یادگیری دارد و می‌تواند با سرنشینان گفتگو کند. این ماشین که نامش های‌فای‌ اکس (HiPhi X) است، هفته گذشته در نمایشگاه پکن رونمایی شد و توجه زیادی به خود جلب کرد.های‌فای‌ اکس یک شاسی‌بلند الکتریکی محصول شرکتی به نام هیومن هورایزنز (Human Horizons) است. این ماشین با ترکیب فن‌آوری‌های تازه، امکانات ماشین‌های لوکس و قدرت ماشین‌های اسپرت قصد دارد با تسلا، بزرگ‌ترین خودروساز الکتریکی جهان رقابت کند.درهای های‌فای اکس دستگیره ندارد. ماشین با استفاده از فن‌آوری تشخیص چهره، سرنشینان را شناخته و به طور اتوماتیک درها را باز می‌کند. درهای عقب دو تکه است و بخشی از آن رو به بالا باز می‌شود تا سوار و پیاده‌شدن راحت‌تر باشد.

بلندترین لیموزین جهان (+عکس)

بلندترین لیموزین جهان با 30 متر و نیم طول و 26 چرخ در کتاب گینس به ثبت رسید. این لیموزین که توسط " جای اوربرگ " از ایالت کالیفورنیا آمریکا طراحی شده در کتاب

رانندگان تازه کار و مبتدی چه ماشینی بخرند ؟

خودرویی که فقط یک عدد از آن تولید شد+ عکس

همیشه تعریف کردن از یک شگفتی مشکل است. این که تعریف را از کجا شروع کنیم و چگونه و به کجا ختم کنیم مشکلی است که همیشه برای تعریف از یک اثر هنری شگفت‌انگیز وجود دارد. حال اگر این اثر را مرسدس بنز خلق کرده باشد مشکل دو چندان می‌شود. اما با این حال شروع می‌کنیم…

بیشتر بخوانید : عکس از فرمان ماشین

آموزش دور دو فرمانه و یک فرمانه با ویدیو و تصاویر آموزشی ...

آموزش دور دو فرمانه و یک فرمانه با ویدیو و تصاویر آموزشی ...

اگر به دنبال آموزش دور دو فرمان ویا آموزش دور یک فرمان هستید در ادامه آموزش دور دو فرمانه و یک فرمانه همراه آموزشگاه رانندگی نیم کلاج باشید.

آموزش دور دو فرمانه و یک فرمانه با ویدیو و تصاویر آموزشی ...

ماشین سخنگو 11

بیشتر بخوانید : عکس فرمان ماشین کوییک

ماشین سخنگو 10

ماشین سخنگو 9

ماشین سخنگو 8

ماشین سخنگو 7

بیشتر بخوانید : عکس فرمان ماشین لندکروز

آموزش یک فرمانه

دور زدن یک فرمانه

ساده ترین روش دور دو فرمانه

پست های منتخب