عکس موتور سمند توربو

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

محاسن و معایب اولین خودروی ملی با موتور توربو شارژ +عکس

نگاهی به سورن توربو ایران خودرو، احیا شده با تنفس مصنوعی

پروژه تولید خودروی ملی در ایران، یکی از بهترین نمونه های صرف بودجه، زمان و انرژی فراوان برای نتیجه ای نه چندان مطلوب تلقی می شود. سمند در نهایت با اشتراکات بسیاری با پژو 405 روانه بازار شد و نزدیک به دو دهه است که در خط تولید قرار دارد. در این سالها نسخه های مختلفی از سمند روانه بازار شدند که به واسطه بازاریابی های غیر اصولی، نتوانستند به موفقیتی در بازار دست پیدا کنند.

عکس موتور سورن elx

سورن با موتور توربو به بازار می‌آيد

سورن با موتور توربوشارژ در آزمون رانندگي كه توسط كانون نمايندگان و كارشناسان خبره در پيست اتومبيلراني ورزشگاه آزادي انجام ...

بیشتر بخوانید : عکس موتور سمند توربو

سمند سورن ELX توربو را بشناسید

سمند سورن ELX توربو مدل ارتقا یافته سمند lx است و ایران خودرو تلاش می‌کند با استفاده از محبوبیت مدل‌های گذشته سمند، سهم بیشتری از بازار داشته باشد.

با سورن توربو CNG آشنا شوید + تصاویر و ویدیو

مشخصات سورن توربو CNG - قیمت سورن توربو CNG - امکانات سورن توربو CNG - سورن توربو جدید - سورن توربو CNG ایپکو - سورن توربو CNG ایران خودرو

سمند سورن توربو قیمت، مشخصات فنی و تجربه رانندگی؛ 50 درصد افزایش قدرت، 3 میلیون افزایش قیمت

سمند سورن توربو قیمت، مشخصات فنی و تجربه رانندگی؛ 50 درصد افزایش قدرت، 3 میلیون افزایش قیمت

نگاهی به سورن توربو ایران خودرو، احیا شده با تنفس مصنوعی

سورن توربو

سورن توربو

پست های منتخب