عکس موتورسیکلت سفر

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فرارو

کمپانی ژاپنی یاماها، از یک موتورسیکلت مخصوص مسافرت جذاب به نام Ténéré 700 رونمایی کرده است که علاوه بر توان بالای ۷۰۰ سی سی، به محفظه‌های مدرنی برای قرار دادن وسایل و تجهیزات سفر مجهز شده که طراحی آن‌ها را شرکت مشهور GIVI برعهده داشته است.

معرفی موتورسیکلت مناسب برای سفر

دیگر مثل سابق نیست که افراد صرفا با هواپیما، اتوبوس یا ماشین شخصی به مسافرت بروند. امروزه مسافرت با موتور سیکلت و دوچرخه، جزو گزینه‌های محبوب

بهترین موتورسیکلت های مخصوص سفر و تورینگ از هوندا گلدوینگ تا بی ام ...

انواع موتورسیکلت در کلاس تورینگ  کم‌تعداد و مجهز به فناوری‌های خاص هستند. برندهای معدود شامل هوندا، بی‌ام‌و، کاوازاکی و هارلی دیودیسن، توانایی ساخت این

راهنمای کامل سفر با موتور سیکلت

سفر با موتور سیکلت یک ماجراجویی جذاب، خاطره‌انگیز و پر چالش است. در این راهنمای جامع، ما به شما برای تجربه سفری به‌یادماندنی با موتور سیکلت کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : عکس موتورسیکلت سفر

سفر با موتور سیکلت

برچسب ها :
پست های منتخب