عکس ماشین لکسوس کروک

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

معرفی لکسوس LC 2021 کوپه جذاب لکسوس

بدنه فلزی لکسوس LC (ال سی) ۲۰۲۱ تکامل طراحی خودروهای لوکس و اسپرت کمپانی لکسوس است و کابین خودرو نیز مانند لکسوس LS با مواد مرغوب و باکیفیت کار شده است.

مشخصات فنی لکسوس IS300 کروک (2012)

خودرو لکسوس IS 300 کروک ترکیبی از راحتی و بی سقفی یک خودروی کروک و کارایی بالای یک خودروی کوپه است بگونه ای که این خودرو مورد پسند همگان قرار می‏گیرد. این خودرو از نوع کروک سقف فلزی است که شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده و یکی از بهترین‌های نوع خود در دنیاست. سقف فلزی در مقایسه با سقف غیرفلزی خودروهای کروک از عایق هوای بهتری برخوردار است ولی در مورد صدای جاده اینطور نیست. همچنین سقف فلزی از ایمنی بهتری در برابر سرقت برخوردار است. با اینکه شرایط فروش این خودرو خوب است ولی اکثر مردم با فضای صندوق این خودرو به مشکل دارند .

رونمایی از لکسوس LC کروک +فیلم

در روزهای مانده به افتتاح نمایشگاه خودرو دیترویت، لکسوس از مدل مفهومی کروک LC رونمایی کرد . در مدل مفهومی این خودرو ،سقفی برای این نوع از لکسوس در نظر گرفته نشده است و به نظر می‌رسد که این مدل بدون سقف و به صورت کاملا کروک تولید شود .

خودرو لکسوس SC 430 کروک در تهران + عکس

بیشتر بخوانید : عکس ماشین لکسوس کروک

عکس لکسوس کروک ۱۴۰۰

اجاره ماشین لکسوس کروک

اجاره ماشین لکسوس کروک

قیمت و مشخصات لکسوس IS300 کروک

معرفی و بررسی لکسوس IS300 کروک به همراه مشخصات فنی ، امکانات رفاهی و ایمنی ، گالری تصاویر و قیمت لکسوس IS300 کروک,مشخصات فنی،ابعاد،طول،عرض،ارتفاع،گیربکس،حجم موتور،قیمت،مصرف سوخت،ظرفیت باک،آپشن ها،ایمنی،کارخانه تولید کننده،برند،گارانتی،سوپاپ،شتاب،حداکثر سرعتفیلم film

اجاره لکسوس کروک

اجاره لکسوس کروک

بیشتر بخوانید : عکس ماشین پراید کروک

لکسوس IS300 کروک

بررسی لکسوس IS300 کروک به همراه تصاویر، مزایا و معایب لکسوس IS300 کروک،لیست آپشن ها و قیمت روز لکسوس IS300 کروک،نظرات مالکان و کارشناسان در مورد لکسوس IS300 کروک

لکسوس LC ۲۰۲۱ و تغییرات چشمگیرش در طراحی!

طراحی ظاهری لکسوس ال سی کانورتیبل2021

نمایی از لکسوس ال سی 2021

بیشتر بخوانید : عکس از ماشین کروک

طراحی داخلی لکسوس ال سی 2021 کانورتیبل

نمایی از لکسوس کانورتیبل 2021 ال سی

مشخصات فنی لکسوس IS300 کروک (2012)

نمای داخلی لکسوس IS300 کروک (2012)

لکسوس IS300 کروک (2012)

لکسوس

لکسوس CT

لکسوس ES

لکسوس LS

عکس لکسوس کروک

عکس ماشین چانگان قدیمی

اجاره ماشین عروس و اجاره خودرو

اجاره ماشین لکسوس کروک

اجاره ماشین عروس و اجاره خودرو

اجاره لکسوس کروک

لکسوس IS کروک

لکسوس IS کروک

لکسوس IS کروک

پست های منتخب