عکس ماشین جدید سیتروئن

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس جدیدترین خودرو سیتروئن

بررسی جدیدترین خودرو سیتروئنتصاویر و باشگاه خبرنگاران سیتروئن با یک خودروی چهار درب جدید به دنبال ورود دوباره به کلاس خودرو‌های لوکس است و احتمالاً جانشین دومین نسل سیتروئن ۶ خواهد بود لیست خودرو...

مدل‌های جدید سیتروئن در کره عرضه می شوند

پرشین خودرو: سیتروئن کره جدیدترین مدل خودروی چندمنظوره سی4 گراند یکاسو و کراس‌اوور سی4 پیکاسو را در این کشور عرضه کرد تا از این طریق حضور خود را در بازار رو به رشد کره برای خودروهای کاروان تقویت کند.

فرارو

خودروسازی سیتروئن در ادامه توسعه خودروهای شهری خود، هاچ بک Citroen C3 را با به روز رسانی های جدیدی تجهیز کرده تا در سال 2022 روانه بازار کند.

بررسی جدیدترین خودرو سیتروئن +تصاویر

پدال نیوز: سیتروئن با یک خودروی چهار درب جدید به دنبال ورود دوباره به کلاس خودرو‌های لوکس است و احتمالاً جانشین دومین نسل سیتروئن C6 خواهد بود.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جدید سیتروئن

عکس جدیدترین خودرو سیتروئن

عکس جدیدترین ماشین سیتروئن

محصولات پژو سیتروئن

قیمت سیتروئن

سیتروئن زانتیا

تصاویری ازجدید ترین خودرو سیتروئن

پست های منتخب