عکس ماشین پراید دست دوم

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فرارو

قیمت روز پراید دست دوم از صفر آن عقب نمانده و برای خرید یک پراید دست دوم مدل ۹۰ به بالا باید دست کم ۳۳ میلیون تومان خرج کنید. ارزان‌ترین پراید دست دوم که پیدا کردیم سال ۸۱ تولید شده و ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول می‌خواهد

نگاهی به قیمت و شرایط پراید دست دوم در آشفته بازار خودرو

این روزها قیمت خودرو پراید صفر کیلومتر در بازار به حدود 23 میلیون تومان نزدیک

مظنه انواع پراید دست دوم در بازار چند؟ + جدول قیمت

افزایش قیمت در بازار خودرو سبب شد تا عده‌ای که از عهده‌ داشتن یک خودروی صفر برنمی‌آیند تصمیم به خرید خودرو کارکرده بگیرند.

راهنمای خرید پراید دست‌ دوم و نکاتی که نباید فراموش کنید

در این مقاله از سری مقالات همراه مکانیک، به بررسی تمامی نکات فنی و حقوقی راهنمای خرید پراید دست‌ دوم که در زمان خرید این خودرو اهمیت می یابد می پردازیم.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین پراید دست دوم

نکات مهم در خرید پراید دست دوم

خوب و اما پراید ، نگاهی اجمالی اما مفید به نکات مهم برای خرید یک خودرو مناسب و کم دردسر داشته باشیم و برای مثال به سراغ پراید به عنوان فراگیرترین خودرو این روزهای ایران رفته ایم.

فرارو

پراید ۱۳۲ مدل سال ۹۳ که قیمت آن بین ۷۳ میلیون تومان تا ۷۵ میلیون تومان کارشناسی شده، توسط بعضی فروشنده‌ها در سایت‌های خرید و فروش خودرو دست‌دوم با قیمت ۸۰ میلیون تومان آگهی می‌شود. دسته دیگری از فروشنده‌ها هم پراید صندوق‌دار دست‌دوم خود را با اختلاف ۱۱ میلیون تومانی نسبت به قیمت کارشناسی آگهی می‌کنند. این اتفاق‌ها باعث شده سایت‌هایی مثل دیوار دست به‌کار شوند و محدودیت‌هایی برای فروشند‌ه‌های دندان‌گرد در نظر بگیرند

قیمت انواع پراید دست دوم در بازار

هرچه که بدی‌اش را بگویند باز آنقدر فروش دارد که تولید آن متوقف نمی شود!

با ۵۰ میلیون تومان خودرو بخرید/قیمت پراید دست دوم چند؟

اگر میخواهید از قیمت پراید دست دوم در بازار آگاهی پیدا کنید بهتر است حتما جدول زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین های دست دوم

کابین پراید

با ۵۰ میلیون تومان خودرو بخرید/قیمت پراید دست دوم چند؟

پست های منتخب