عکس از داخل ماشین فونیکس

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس داخل ماشین فونیکس

فونیکس FX

خودرو فونیکس FX - مشخصات و بررسی فونیکس FX همراه با عکس فونیکس FX و امکانات و آپشن های آن

تست و بررسی فونیکس FX پریمیوم

بررسی ماشین فونیکس اف ایکس مدیران خودرو، در این مطلب با ما همراه باشید تا با هم به سراغ بررسی fownix fx premium برویم.

فرارو

مدیران خودرو هنوز به صورت قیمت فونیکس FX اعلام نکرده است و گویا بنا دارد تا در یک مراسم در آذر ماه خودرو را به صورت رسمی معرفی و قیمت آن را اعلام کند، اما به احتمال زیاد کراس اوور FX با قیمتی در محدوده تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو به بازار می‌آید. همچنین برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که فونیکس اِف ایکس در آذر ۱۴۰۱ با قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید.

بیشتر بخوانید : عکس از داخل ماشین فونیکس

عکس داخل کابین فونیکس fx

عکس فیلم شاسی بلند جدید فونیکس روانه بخش کابین با سبکی به روز طرف هستیم نمایشگر یکپارچه با کلاستر خودرجلآمپر جلوه خوبی را به داخل فونیکس داده است طراحی صندلی ها،  ماشین فونیکس مزایا...

تصاویر کامل خودرو جدید فونیکس FX برای عرضه در ایران

شرکت مدیران خودرو روز گذشته گل سرسبد محصولات خود را معرفی کرد. فونیکس FX که در بازارهای جهانی با نام چری اومودا 5 شناخته می‌شود، تقریبا همزمان ...

شاسی بلند جدید فونیکس FX روانه بازار ایران شد/ تست و بررسی ...

این خودرو چهارمین عضو این برند لوکس بوده که نقش یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند را ایفا کرده و قرار است که به زودی به بازار ایران عرضه شود.

فرارو

فرارو

عکس داخل کابین فونیکس fx

فرارو

تست و بررسی فونیکس FX پریمیوم

بیشتر بخوانید : عکس ماشین فونیکس شاسی

فونیکس FX

مخالفت با حضور بازیکن مجرم تیم هلند در المپیک/ تماشاگران او را هو کردند (فیلم)

پست های منتخب