عکس ماشین شرکت پژو

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

جدیدترین مدل های پژو در ایران تولید و صادر می شود

خبرگزاری تسنیم: یک مقام شرکت پژوی فرانسه اعلام کرد این شرکت در مراحل پیشرفته مذاکره با ایران خودرو برای ازسرگیری همکاری ها قرار داد و در همکاری جدید، برای تولید خودروها از آخرین طرح ها و موتورهای شرکت استفاده خواهد شد.

مشخصات و قیمت سه مدل پژو که به ایران می‌آیند

مدیر عامل ایران خودرو به تازگی قیمت‌های سه خودروی پژو 301، 208 و 2008 را اعلام کرد. این خودروها به ترتیب، 58، 68 و 77 میلیون تومان قیمت خواهند داشت.

پژو 508PSE؛ قدرتمندترین خودرو تاریخ پژو رونمایی شد

نسخه PSE از پژو 508، با دو نوع بدنه سدان و استیت واگن (SW) دارای پیشرانه پلاگین هیبرید ۳۵۵ اسب‌بخار خواهد بود تا قوی‌ترین خودرو در تاریخ شرکت سازنده باشد.

بهترین ماشین پژو فرانسه (بیش از 10 خودرو peugeot)

پژو از سال ۱۳۶۹ با مونتاژ و تولید انواع مدل‌های خود در ایران اومد. اول، پژو ۴۰۴ و پژو ۵۰۴ وارد ایران شدن و استقبال خوبی ازشون شد. بعد، تولید پژو ۴۰۵ در ایران

بیشتر بخوانید : عکس ماشین شرکت پژو

بهترین خودروهای اسپورت پژو

در طی سالیان گذشته پژو برخی خودروهای خاص و ناب اسپورت را معرفی کرده است. در این لیست ما این خودروها را مرور خواهیم کرد. تاریخ درخشان خودروهای اسپورت پژو

نمای داخلی پژو ۲۰۸

پژو ۲۰۶

پژو e

بیشتر بخوانید : عکس ماشین های شرکت نیسان

پژو e

پژو 405 SLX

پست های منتخب