عکس ماشین سبز زمردی متالیک

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

پوشش وینیل ماشین براق بدون حباب وینیل خاکستری فولادی

کیفیت بالا پوشش وینیل ماشین براق بدون حباب وینیل خاکستری فولادی از چین, پیشرو چین است روکش وینیل ماشین براق بازار محصول, با کنترل کیفیت دقیق روکش وینیل ماشین براق کارخانه, تولید با کیفیت بالا پوشش وینیل ماشین براق بدون حباب وینیل خاکستری فولادی محصولات.

تجسم آینده الکتریکی جنسیس؛ معرفی جنسیس X Speedium Coupe ...

کمپانی کره‌ای جنسیس از جدیدترین خودروی مفهومی خود با نام X Speedium Coupe که پیش‌نمایشی از مدل‌های الکتریکی آینده این برند است رونمایی کرد.

داستان بونویل اسپشیال، گران‌ترین پونتیاک تاریخ با قیمت 3.3 ...

پونتیاک بونویل اسپشیال کانسپتی بود که تنها دو نمونه از آن در دههٔ 50 ساخته شد و از پیشرانهٔ هشت سیلندر خطی با 220 اسب بخار قدرت استفاده می‌کرد. هرچند

موتور مکس Mercury Coupe 1949 1:24 8694359048961

آینده خودروهای برقی جنسیس در کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه

کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه با طراحی انحصاری چراغ‌های جلو، نمودی از نسل آینده خودروهای برقی برند لوکس جنسیس است.

مرسدس بنز CLS فیس‌لیفت با تغییرات ظاهری و پیشرانه‌های متنوع ...

نسخه فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS معرفی شد. این نسخه به واسطه تغییرات هر چند خفیف، چهره بروزتری پیدا کرده و جذاب‌تر از قبل دیده می‌شود. نخستین تغییر شاخص این
برچسب ها :
پست های منتخب