عکس های ماشین تویوتا کرونا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

قیمت و خرید خودرو تویوتا Corona دنده ای سال 1992

"کرونا" ویروسی همنام یک خودروی خوشنام

تهران (پانا) - این خودرو به‌قدری در ایران محبوب بود که هم‌اکنون نیز با چرخ زدن در سایت‌های خرید و فروش خودرو می‌توان مدل‌های مختلف تویوتا کرونا را با قیمت‌های مناسبی خریداری کرد.

عصر خودرو

قیمت و خرید خودرو تویوتا Corona دنده ای سال 1992

عصر خودرو

عصر خودرو: این روزها ویروس کرونا کشورهای زیادی را درگیر خود کرده است. ویروسی که از چین آغاز و تاکنون علاوه بر مرگ بیش از 300 نفر 14 هزار نفر را نیز مبتلا کرده و به سرعت نیز در حال گسترش به نقاط دیگر دنیاست اما نکته ای که در این مطلب به آن می پردازیم همنام بودن نام این ویروس با خودروی باکیفتی از تویوتا است که اتفاقا در کشور ما نیز وارد شده و در زمان خود نیز خریداران زیادی داشت.

باتری ماشین تویوتا کرونا

4.7 (700) قیمت و مشخصات فنی باتری تویوتا کرونا ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH ولتاژ باتری: 12 ولت مدل باتری: سیلد اتمی چینش قطبها: پایه کوتاه قیمت باتری 60 آمپر تویوتا کرونا تویوتا کرونا از سال 1957 تا سال 2001 تولید و بعد از آن تولید این برند در شرکت تویوتا متوقف […]

فروش تویوتا کرونا کارکرد ۱ کیلومتر بدنه کامل رنگ تویوتا ...

تویوتا کرونا تویوتا کرونا ۳اس توربو مدل ۱۹۹۱ موتور درج شده در سند به صورت قانونی فنی موتور و گیربکس به شرط تعویض رنگ به علت تغییر رنگ تصادف نداشته به صورت قانونی ،تینر، و کیلر تماما آلمانی. کد رنگ مشکی لکسوس ان ایکس بدون خوردگی یا تصادف (عکس های قبل از رنگ ماشین موجوده) داون پایپ کاستوم کیت مکش Apexi سیستم اگزوز کاملا استیل ۲.۵ اینچی منبع اگزوز HKS اصلی با پارت نامبر بوست گیج، گیج دمای آب، و گیج فشار روغن defi ترمز تقویت شده (بوستر و پمپ با مدل قوی تر تعویض شده) فروش کارکرد ۱ کیلومتر بدنه کامل رنگ

"کرونا" ویروسی همنام یک خودروی خوشنام

کرونا

کرونا

"کرونا" ویروسی همنام یک خودروی خوشنام (+عکس)

برچسب ها :
پست های منتخب