عکس ماشین شورلت کوروت

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

ماشین شورلت کوروت 2015 (عکس)

عصر ایران - شورلت کوروت 2015 ساخت کشور آمریکا است. {$sepehr_album

ماشین شورلت کوروت 2015 (عکس)

فرارو

کوروت یکی از مشهورترین ماشین‌های آمریکایی است و به پورشه آمریکا مشهور است. اولین مدل کوروت در سال ۱۹۵۳ به بازار آمد و تاکنون هشت نسل از آن ساخته شده است. نسل هشتم که دو سال پیش به بازار آمد، برای اولین بار با موتوری ساخته شده که پشت صندلی راننده است.

درباره ماشین کوروت مدل ZR1

Chevrolet Corvette ZR1 شورلت کوروت ZR1 خود را با یک موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر روانه بازار کرده که 638 اسب بخار قدرت را مدیون سوپرچارژ بودنش است. جعبه دنده 6 سرعته دستی نقش شریان های خروجی قلب تپنده ی این خودرو را بازی می کند و قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین شورلت کوروت

ماشین شورلت کوروت 2015 (عکس)

رونمایی از پرشتاب‌ترین شورلت کوروت

شورلت در هفتادمین سال عرضه مدل کوروت، یک مدل هیبرید از این خودرو رونمایی کرد. خودروساز آمریکایی می‌گوید شورلت کوروت ای-ری (E-Ray) پرشتاب‌ترین مدل این خودرو است که تاکنون ساخته است. به گزارش BBC، کوروت یکی از مشهورترین خودروهای آمریکایی است و به پورشه آمریکا مشهور است. اولین مدل کوروت در سال ۱۹۵۳ به بازار آمد و تاکنون هشت نسل از آن ساخته شده است. نسل هشتم که دو سال پیش به بازار آمد، برای اولین‌بار با موتوری ساخته شده که پشت صندلی راننده است.

فرارو

ملاقات با شورولت کوروت C8 مدل 2022

در این بخش از تست و بررسی خودرو در باما به سراغ شورولت کوروت C8 مدل 2022 رفته‌ایم تا سواری با این خودروی گذر موقت را تجربه کنیم.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین شورولت کوروت zr1

شورولت کوروت ۲۰۲۲ با سه رنگ خاص و بی نظیر رونمایی شد+ عکس

کوروت در سومین سال تولید خود، رنگ هایپرسونیک خاکستری، نارنجی و کافئین را به پالت رنگ خود اضافه کرد.

شورولت کوروت C8 مدل 2022

شورولت کوروت C8 مدل 2022

شورولت کوروت C8 مدل 2022

بیشتر بخوانید : عکس از ماشین شورلت نوا

شورولت کوروت C8 مدل 2022

شورولت کوروت ۲۰۲۲ با سه رنگ خاص و بی نظیر رونمایی شد+ عکس

پست های منتخب