عکس ماشین تسلا جدید

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خودروی جدید تسلا/ وانت سایبرتراک رونمایی شد+عکس

پس از انتظاری طولانی اولین سری وانت سایبرتراک به مشتریان تحویل داده شد. ایلان ماسک، مدیر تسلا در مراسمی که در کارخانه این شرکت در تگزاس برگزار شد گفت که با آمدن این وانت چهره خیابان‌های آمریکا برای همیشه تغییر خواهد کرد..

خودروی جدید تسلا/ وانت سایبرتراک رونمایی شد+عکس

تصاویری از شاهکار جدید تسلا/ گران‌ترین خودرو تسلا چند؟

تسلا رودستر مدل ۲۰۲۳ با قیمتی بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار یکی از گران‌ترین‌ خودروهای تسلا است. تسلا ادعا می کند که پرچمدار جدید EV خود یک مایل را در ۸.۸ ثانیه طی می کند و این اولین خودروی تولیدی است که از سد نه ثانیه ای عبور می کند.

عکس ماشین تسلا جدید

تسلا مدل اس رونمایی شد؛ بازطراحی بخش داخلی و استفاده از پیشرانه‌ی جدید به خودروی تسلا مدل اس ۲۰۲۱ امکان می‌دهد با یک بار شارژ تا حداکثر ۵۲۰ مایل ۸۳۶ کیلومتر حرکت کند و...

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تسلا جدید

ببینید

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا از نسل جدید خودروی الکتریکی تسلا رودستر با قابلیت‌های باورنکردنی رونمایی کرد. منبع: خبرآنلاین

آغاز تولید تسلا سایبرتراک

تولید حجم کم سایبرتراک، از اواسط سال 2023 آغاز می‌شود. البته باید منتظر ماند و دید که آیا تسلا می‌تواند تا پایان سال جدید به تولید انبوه برسد یا خیر.

عکس

عکس ماشین تسلا جدید

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جدید تسلا

قیمت ماشین تسلا 2021

قیمت ماشین تسلا 2021 به تومان

قیمت ماشین تسلا 2020 در ایران

قیمت ماشین تسلا در ایران

بیشتر بخوانید : عکس توی ماشین تسلا

تسلا سايبرتراک

تسلا سايبرتراک

تسلا سايبرتراک

تسلا سايبرتراک

تسلا سايبرتراک

پست های منتخب