عکس دنا سقف شیشه ای

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

مشخصات فنی دنا پلاس + تصاویر

ایران خودرو دیروز از نسخه‌ی جدیدی از دنا با نام دنا پلاس رونمایی کرد. این خودرو به احتمال زیاد در اواخر سال ۹۵ وارد جاده های کشور می شود و پیش بینی می شود که در بهمن ماه ثبت نام آن آغاز شود.

احتمال تولید دنا با سقف پانوراما در آینده

معمار مدیر پروژه محصول ۲۰۷ پانوراما با اشاره به ایجاد توان تولید داخل سقف‌های پانوراما، از احتمال ارائه رانا و دنا با سقف پانوراما در آینده خبر داد.

معاون ایران خودرو: فروش 207 و دنا پلاس با سقف شیشه ایی ...

معاون مديرعامل در بازاريابي وفروش ايران خودرو از توليد و عرضه محصولات 207 و دناپلاس با سقف پانوراما در آينده‌اي نزديك خبر داد.

از پژو 207 آپشنال و دنا پلاس با سقف شیشه ای رونمایی شد

سومین نمایشگاه خودرو تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاری است و ایران خودرو نیز تازه ترین محصولات خود شامل پژو 207 صندوق دار آپشنال و دنا پلاس را با سقف شیشه ای پانوراما در این نمایشگاه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید : عکس دنا سقف شیشه ای

از پژو 207 آپشنال و دنا پلاس با سقف شیشه ای رونمایی شد

تصویر داخل رانا پلاس سقف شیشه ای

قیمت این مدل رانا به ۶۸۰ میلیون رسید! + قیمت روز رانا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

این خودرو پرفروش‌ترین ماشین دنیا است؟

عکس ماشین رانا پلاس سقف شیشه ای

تفاوت های رانا پلاس پانوراما ۶ دنده با رانا پلاس ۶۱۰۱۵ +عکس

پست های منتخب