عکس ماشین تویوتا اسپرت

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

10 خودروی برتر اسپرت تاریخ تویوتا

وقتی صحبت از خودروهای سطح بالا می‌شود قطعاً کمپانی تویوتا اولین کمپانی‌ای نیست که به ذهنتان می‌رسد اما این خودروساز ژاپنی در تولید خودروهای اسپرت تاریخی

10 خودروی برتر اسپرت تاریخ تویوتا

نسل جدید تویوتا 86 رسماً معرفی شد؛ ماشین اسپرت تویوتا با ...

کمپانی خودروسازی تویوتا در رویدادی آنلاین به همراه سوبارو، نسل جدید خودروی اسپرت مورد انتظار تویوتا 86 و سوبارو BRZ را رسما معرفی

فرارو

پس از معرفی کوپه اسپرت BRZ سوبارو که با همکاری شرکت خودروسازی تویوتا طراحی شده بود، حالا نسل جدید این خودروی اسپرت با تغییراتی بیشتر، این بار از سوی تویوتا و با همکاری سوبارو، طراحی و با نام Toyota GR 86 معرفی شد.

آخرین اطلاعات از جدیدترین خودروی اسپرت تویوتا! +عکس

طی ماه آتی، شرکت خودروسازی

فرارو

خودروسازی تویوتا قصد دارد تا برای سال ۲۰۲۲ میلادی کوپه اسپرت و محبوب خود Toyota Supra را با یک مدل جدید و ویژه به روز کند که این مدل ویژه و محدود با نام Toyota Supra A91-CF Edition می‌تواند به عنوان گرانترین تویوتا سوپرا تاریخ لقب گیرد.

مشرق نیوز

خودروساز ژاپنی تویوتا از جدیدترین محصول خود (Toyota Supra _2020) رونمایی کرد.

نسل جدید تویوتا 86 رسماً معرفی شد؛ ماشین اسپرت تویوتا با ...

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تویوتا اسپرت

عکس 4k ماشین اسپرت شرکت تویوتا قرمز با کیفیت بالا

دانلود رایگان عکس 4k ماشین اسپرت شرکت تویوتا قرمز با کیفیت بالا که می توانید به صورت 4k از فایل آوران دانلود و در پروژه های خود استفاده کنید.
پست های منتخب