عکس های موتور آپاچی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

موتورسیکلت آپاچی 200؛ بررسی مشخصات فنی و نقاط قوت و ضعف ...

آپاچی 200 یکی از محصولات نسبتا جدید سومین خودروساز بزرگ هندوستان یعنی کمپانی TVS است که از سال ۲۰۱۶ در لیست تولیدات این شرکت موتورسیکلت‌سازی به عنوان نسخه جدیدتر مدل RTR180 جای گرفت. آپاچی 200 یا دقیق‌تر بگوییم، TVS RTR 200 از اواخر سال ۱۳۹۶ شمسی مهمان کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌های شهرهای ایران شد. این محصول که به عنوان رقیبی برای دیگر موتورسیکلت هندی بازار ایران یعنی پالس باجاج 200 در نظر گرفته شده، فروش نسبتا موفقی را در کشورمان تجربه کرده و یکی از محبوب‌ترین‌ها در این کلاس به شمار می‌آید. در ادامه مطلب قصد داریم تا نگاهی در ادامه مطلب قصد داریم تا نگاهی به مشخصات فنی و ظاهری این موتورسیکلت جذاب یعنی آپاچی 200 بیندازیم. لطفا با دیجیاتو همراه باشید.

موتورسیکلت آپاچی 200

آپاچی 160 1395

بررسی نکات مثبت و منفی و مشخصات آپاچی 160 1395 به همراه گالری تصاویر، نظرات، و امتیاز کاربران و کارشناسان به خودرو

قیمت و خرید موتورسیکلت تی وی اس مدل Apache RTR 180 سال 1395

بیشتر بخوانید : عکس های موتور آپاچی

آپاچی 150 1395

بررسی نکات مثبت و منفی و مشخصات آپاچی 150 1395 به همراه گالری تصاویر، نظرات، و امتیاز کاربران و کارشناسان به خودرو

بررسی موتور سیکلت آپاچی 180

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از موتورسیکلت آپاچی 180 ، مشخصات فنی و ویژگی‌های ظاهری و عملکردی آن به دست آورید.

آزمایش فنی موتور سیکلت های آپاچی 160 و 180

موتورسیکلتی که برای بررسی و تست انتخاب شده است امروزه به وفور با تنوع رنگ زیاد و حجم موتورهای متفاوت در ایران و به خصوص تهران مشاهده می شود. این موتورسیکلت تولید کمپانی TVS هند است و توسط شرکت جهانرو در ایران عرضه می گردد.

عکس موتور آپاچی کوچک

بیشتر بخوانید : عکس موتور آپاچی زرد

آپاچی 180

عکس موتور آپاچی کوچک

پست های منتخب