عکس ماشین جدید ایرانی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فرارو

ایکو ری‌را نقش جایگزین پژو ۲۰۰۸ را در سبد محصولات ایران خودرو ایفا می‌کند؛ بنابراین ری‌را دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود.

معرفی خودروی جدید هوآوی با طراحی یک ایرانی + عکس

روز گذشته شرکت هوآوی که در زمینه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی فعالیت می‌کند، از برند خودروسازی خود با یک شاسی‌بلند کوپه رونمایی کرد.

ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی

تصاویر ۴ خودروی جدید ایرانی که به زودی به بازار می آیند ...

طرح واردات خودرو هنوز به اجرا نرسیده و مشخص نیست خودروهای خارجی چه زمانی وارد ایران خواهند شد. در چنین شرایطی عرضه ۴ خودروی جدید داخلی به بازار ایران شاید بتواند به بخشی از نیاز مشتریان پاسخ دهد.

فرارو

مدیرعامل ایران خودرو گفت: خودروی تی اف ۲۱، ۱۱۳اسب بخار و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور دارد و مجهز به موتور تیوفایو پلاس است زمان طراحی و تولید این خودرو ۱۸ ماه بوده است که این موضوع یک رکورد قابل توجه برای این شرکت به حساب می‌آید.

ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی

تصاویر

تصاویر

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جدید ایرانی

تصاویر

تصاویر

پست های منتخب