عکس داخل ماشین لندکروز جدید

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

چهره جدید لندکروز در مدل 2016 (عکس)

موتور 8 سلیندر این خودرو که 5.7 لیتری است، 381 اسب بخار قدرت دارد و با گیربکس 8 دنده که برای این خودرو تعبیه شده، مشکل شتاب پایین آن نیز در مدل های قدیمی رفع شده است.

ماشین تویوتا لندکروز (عکس)

عصر ایران - تویوتا لندکروز مدل 2016 ساخت کشور ژاپن است.{$sepe

تویوتا لندکروزر 2022 معرفی شد

تویوتا لندکروز 2020 چه ویژگی و امکاناتی دارد؟

تویوتا لندکروز 2020 چه ویژگی و امکاناتی دارد؟ تویوتا لندکروز 2020 محصول جدید کمپانی خودروسازی بزرگ تویوتا است که با نام کامل ۲۰۲۰ Toyota Land Cruiser Heritage در نمایشگاه شیکاگو رونمایی شد. تویوتا لندکروز یک شاسی بلند آفرود محسوب می شود که از لحاظ زیبایی، امنیت و راحتی در نوع خود منحصر به فرد می باشد. تویوتا لندکروز 2020 نسبت به مدل 2019 از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی ندارد و تنها آپشن های ایمنی و امکانات رفاهی به روز شده اند.

رونمایی از متفاوت‌ترین تویوتا لندکروز دنیا در قطر/ عکس ...

گجت‌نیوز نوشت: تویوتا لندکروز جی آر اسپرت جدید ۲۰۲۳ – Toyota Land Cruiser GR Sport یک شاسی بلند همه فن حریف است که هم در کویر و هم در مسیرهای شهری، چشم و گوش هر ژاپنی بازی را به خود معطوف می‌کند.

رونمایی از متفاوت‌ترین تویوتا لندکروز دنیا در قطر/ عکس

رونمایی از متفاوت‌ترین تویوتا لندکروز دنیا در قطر/ عکس

رونمایی از متفاوت‌ترین تویوتا لندکروز دنیا در قطر/ عکس

ببینید

پست های منتخب