عکس داخل صندوق عقب سمند

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

مشخصات فنی سمند LX ، ماشین سمند ال ایکس

سمند LX (ال ایکس) ایران خودرو – IKCO Samand  اولین خودروی تولید ملی محسوب می شود. که قرار بود خودرویی جایگزین برای پیکان باشد در سال 1381 عرضه شد که البته به دلیل هزینه ی زیاد طراحی و تولید این هدف محقق نشد و قیمت...

خرید و فروش خودرو سمند - سمند LX - 1398 - معمولی

سمند - سمند LX - 1398 - معمولی

باز کردن صندوق عقب سمند با جدید ترین روش ها در آقای کلید

باز کردن صندوق عقب سمند | ما در این مقاله سعی داریم به شما عزیزان باز کردن صندوق عقب سمند را اموزش دهیم، باز کردن صندوق عقب سمند در کمترین زمان با آقای کلید

قیمت و خرید عایق در صندوق خودرو بابل کارپت مدل 25030 مناسب ...

بیشتر بخوانید : عکس داخل صندوق عقب سمند

بال عقب سمند سورن پلاس (شرکتی) (رنگ شده) Soren

بال اسپرت سمند سورن پلاس رنگ: سفید، مشکی، نوک مدادی نصب با چسب آکواریوم یا پیچ و مهره مناسب برای سمند سورن و سورن پلاس توجه: خریدار محترم به علت منع قانونی اداره پست در مورد تحویل و ارسال برخی از کالا های بزرگ، ارسال این کالا با پست امکان پذیر نمی باشد. «لطفا گزینه ارسال با پست را انتخاب نکنید.»

۱۳ چیز مهمی که باید در صندوق عقب خودرو همراه داشته باشیم

لاستیکی که پنجر می‌شود، شما را کنار خیابان اسیر خودش خواهد کرد و قطعا منطقی نیست که برای چنین مشکلی بخواهید به یک یدک کش زنگ بزنید تا شما را تا منزل برساند و هزینه هنگفتی روی دست شما بگذارد. همه‌ی این مشکلات به راحتی با یک اسپری پنچرگیر چرخ حل می‌شود.

سمند

سمند

بیشتر بخوانید : عکس صندوق عقب سمند

سمند

سمند

سمند

باز کردن صندوق عقب سمند

فروش عمده و تک بال خودرو سمند سورن

خرید ارزان بال صندوق سمند سورن مشکی طوسی

پخش عمده بال اسپرت عقب سمند سورن

فروش عمده و تک بال خودرو سمند سورن

بال عقب چراغدار اسپرت

پست های منتخب