عکس ماشین فیدلیتی ۷ نفره مشکی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

تست و بررسی 2 روزه "فیدلیتی"، شاسی بلند جدید بازار ایران ...

با توجه به استقبال از طرح فروش این محصول موضوع تست و بررسی این خودروی شاسی بلند رو در دستور کار قرار دادیم و یک نسخه از آن به مدت 2 روز مورد تست و بررسی قرار گرفت.

فروش نقدی خودرو فیدلیتی بهمن+ قیمت و شرایط

ثبت نام فروش نقدی خودرو فیدلیتی بهمن موتور به صورت اینترنتی و به تعداد محدود از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ آذر ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فیدلیتی پرایم بهمن موتور + بررسی مشخصات فنی خودرو Fidelity ...

خودرو فیدلیتی پرایم و فیدلیتی نیو پرایم محصول شرکت بهمن موتور است، بررسی، معرفی، مشخصات فنی، امکانات رفاهی و طراحی ظاهری این خودرو مورد توجه خریداران است.

مشخصات فیدلیتی پرایم جدید

مشخصات فیدلیتی پرایم جدید

تغییر جدیدی در خودرو فیدلیتی پرایم توسط بهمن موتور انجام شد ...

هم‌زمان با آغاز عید نوروز و سال جدید، صفحه رسمی اینستاگرام شرکت بهمن موتور اقدام به برگزاری مسابقات عکاسی از محصولات این شرکت نموده است. در این میان که سیل انبوهی از تصاویر شرکت کنندگان منتشر و در رابطه با آن، نظرسنجی هایی انجام می‌شود، ناگهان تصویری جلب توجه کرده و حاکی از اطلاعات جدیدی …

فقط ۱۷ متر خانه سهم هر تهرانی / خانه تهرانی‌ها کوچک‌تر می‌شود؟ (فیلم)

فروش نقدی خودرو فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور ۱۴۰۰+ قیمت محصولات،سایت وشرایط ثبت نام اقساطی

فیدلیتی پرایم بهمن موتور + بررسی مشخصات فنی خودرو Fidelity Prime

فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم

فیدلیتی نیو پرایم

پست های منتخب