عکس ماشین هیوندا سوناتا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

بررسی کامل خودرو هیوندای سوناتا

سوناتا در ابتدای دهه 80 با شروع واردات خودرو ها به داخل کشور به بازار ایران راه یافت. این خودرو به عنوان یک سدان لوکس خانوادگی در بازار این تلقی میشد و خریداران این خودرو می توانستند

تجربه ی رانندگی با هیوندای سوناتا وای اف

قیمت بالای این خودرو می تواند خرید آن را برای بسیاری از افراد مشکل و دور از دسترس کند؛ با این وجود شما می توانید این خودرو را در مجموعه کافه رنت تنها با مبلغ ودیعه 20 میلیون تومان و پرداخت روزانه 1.240.000 تومان بین سه الی 14 روز اجاره فرمایید و لذت رانندگی با آن را بچشید.

هیوندای سوناتا در طول تاریخ

هیوندای سوناتا خودرو سدان کره‌ای محبوب در بازار ایران است که تاکنون هشت نسل از آن به بازارهای جهانی و البته ایران راه یافته است.

گالری تصاویر هیوندای سوناتا

بیشتر بخوانید : عکس ماشین هیوندا سوناتا

عکس ماشین سوناتا نیو

مشخصات فنی هیوندای سوناتا چهار سیلندر اتوماتیک سال 2011 ...

مشخصات هیوندای سوناتا چهار سیلندر اتوماتیک سال 2011 - 2012 ، به همراه لیست امکانات، آپشن‌ها و ویژگی‌های فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا

سوناتا

سوناتا

سوناتا

سوناتا

سوناتا

نمای عقب از هیوندای سوناتا وای اف

داشبورد هیوندای سوناتا وای اف

نمای داخلی هیوندای سوناتا وای اف

نسل های هیوندای سوناتا در طول تاریخ!

نسل پنجم هیوندای سوناتا

نسل ششم هیوندای سوناتا

نسل هشتم هیوندای سوناتا

نسل هفتم هیوندای سوناتا

گالری تصاویر هیوندایی سوناتا 2018

تصاویر هیوندای i20 ، محصول آینده کرمان موتور

پست های منتخب