عکس ماشین رنو جدید

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

سیمبیوز پدیده جدید رنو

دنیای اقتصاد: رنو قصد دارد خودروی مفهومی سیمبیوز را هفته آینده در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کند. این مدل مفهومی از فناوری‌های خودران و همچنین فناوری ارتباط با خودروهای دیگر بهره می‌برد و خودرویی کاملا برقی است. به گزارش رویترز این خودرو بی‌وقفه با شبکه کنترل جاده‌ها و نیز جنبه‌های مختلف زندگی دیجیتال سرنشینانش در ارتباط خواهد بود. کارشناسان برای دیدن این خودروی شکیل بسیار مشتاق هستند. در تنها عکس رسمی منتشر شده، طراحی سیمبیوز به مدل‌های کوپه شباهت بسیار دارد. نام سیمبیوز از یک کلمه یونانی به معنای «زندگی در کنار هم» گرفته شده است و حاکی از فناوری‌های ارتباطی پیشرفته‌ای‌است که در ساخت این خودرو استفاده شده است.

فرارو

شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد/ بسیار کم مصرف و یک کابین جذاب ...

در فضای داخلی کابین از نمایشگرهای 9.3 اینچی هدآپ، نمایشگر 12 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر استفاده شده است.

شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد/ بسیار کم مصرف و یک کابین جذاب ...

بیشتر بخوانید : عکس ماشین رنو جدید

خودروی جدید و لاکچری شرکت رنو به نام ای زد

عکس از ماشین های رنو

مشرق نیوز

سرنشین ها در این خودرو 5.8 متری که 1.35 متر ارتفاع دارد، فضای حرکتی زیادی را داشته و می‌توانند درفضای داخلی مملو از چوب، چرم و مرمر با آرامش حرکت کرده و زمان بگذرانند.

فرارو

بیشتر بخوانید : عکس ماشین سنگین رنو جدید

عکس از ماشین های رنو

عکس از ماشین های رنو

عکس از ماشین های رنو

رونمایی از خودروی مفهومی جدید رنو

پست های منتخب