عکس خانه و ماشین علی دایی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خانه لاکچری و میلیاردی علی دایی +عکس

خانه لاکچری و میلیاردی علی دایی +عکس

اقتصاد نیوز:علی دایی سرمربی اخراجی تیم فوتبال سایپا یکی از ثروتمندترین مربیان فوتبال ایران است که البته ثروت خود را با رنج فراوان حاصل از تلاش های شبانه روزی اش درتمام این سال ها در ورزش و کسب و کار دیگرش در زمینه فروش لوازم ورزشی کسب کرده است.

خانه لاکچری و میلیاردی علی دایی در تهران+عکس

علی دایی سرمربی اخراجی تیم فوتبال سایپا یکی از ثروتمندترین مربیان فوتبال ایران است که البته ثروت خود را با رنج فراوان حاصل از تلاش‌های شبانه روزی اش در تمام این

تصویری از خانه لوکس و مجلل علی دایی در شمال تهران

تصویر جدیدی از علی دایی در خانه مجللش در شمال تهران در فضای مجازی منتشر شده است که اسطوره فوتبال ایران را در فضای خاص خانه اش نشان می دهد. خیلی ها معتقدند دایی یکی از ثروتمندترین افراد ایران است اما چندی پیش پس از قطع همکاری با باشگاه سایپا مصاحبه ای طولانی درباره مدیران …

بیشتر بخوانید : عکس خانه و ماشین علی دایی

نمایی از منزل شاهانه علی دایی و کریم باقری/تصاویر

علی دایی و کریم باقری هر دو در شمال تهران زندگی می کنند. پنت هاوس هایی شیک با قیمت میلیاردی منزل این دو ستاره سابق فوتبال است.

خانه گرانقیمت علی دایی و کریم باقری + تصاویر

خودرو ورنا

خانه لاکچری و میلیاردی علی دایی +عکس

پست های منتخب