عکس ماشین بنز کوپه جدید

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

مشرق نیوز

مرسدس بنز به‌تازگی از کانسپت Project MAYBACH رونمایی به عمل آورده که یک خودروی کوپه برقی آفرود است. این کانسپت در واقع حاصل همکاری این شرکت با طراح مد معروف ویرجیل ابلو به حساب می‌آید.

کوپه جدید مرسدس بنز AMG GTR +تصاویر

پرشین خودرو: این کوپه جدید از شرکت مرسدس بنز با موتور دوقلوی توربو شارژ دارای جعبه گیربکس دوکلاجه 7 سرعته اتوماتیک است. این مدل در حال حاضر با قیمتی مابین 157 هزار 995 دلار تا 187 هزار و 345 دلار وارد بازار فروش شده است.

ببینید

‌مدل E450 دارای موتوری ۳ لیتری توربو شارژر و ۳۶۲ اسب بخار قدرت است و مدل E53 از همان موتور اما با قدرت ۴۲۹ اسب بخاری عرضه می‌شود. البته هنوز از قیمت و زمان عرضه حرفی زده نشده است.

شاهکار جدید و حیرت انگیز مرسدس بنز رونمایی شد+ عکس

مرسدس بنز نسل جدیدی از مدل SL را رونمایی کرد. این ماشین که یکی از باسابقه‌ترین مدل‌های بنز است توسط AMG، زیرمجموعه اسپرت کارخانه آلمانی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین بنز کوپه جدید

داغ ترین مرسدس بنز 2024 معرفی شد (+عکس)

رونمایی از غول جدید مرسدس بنز از نسل جدید AMG GT کوپه ۲۰۲۴+فیلم

اقتصادنیوز: سبک طراحی AMG GT در قیاس با نسل قبل خود و همچنین مدل SL، متمایز و خاص‌تر است. این خودرو با عملکرد بالا، در حال تبدیل شدن به یک خودروی اسپرت ۲+۲ کاربردی‌تر همراه با سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic+ است. این کوپه در ابتدا، فقط با مدل‌های ۶۳ و ۵۵ با پیشرانه V۸ عرضه خواهد شد.

کوپه جدید مرسدس بنز AMG GTR +تصاویر

پست های منتخب