عکس داخل ماشین شورلت قدیمی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

تست و بررسی شورولت کامارو نسل دوم

در میان همه خودروهای آمریکایی کلاسیک موجود درکشور، شورولت کاماروهای 1974-1977 را می‌توان ارزان‌ترین آمریکایی‌های کوپه عملکرد محور نامید.

تست و بررسی شورولت کامارو نسل دوم

بلیزر نایاب و شگفت‌انگیز/ نوستالژی دیروز در قاب امروز/ عکس ...

همشهری‌آنلاین نوشت: شورلت کی ۵ بلیزر، قابلیت یک کمپر را با یک آشپزخانه و یک میزغذاخوری که به تخت تبدیل می‌شود، ارائه می‌دهد.

بازسازی جذاب شورلت بلیر مدل 1956 با قیمتی گزاف!

این روزها بازسازی یا رستوماد خودروهای کلاسیک رونق زیادی دارد و برخی از آن‌ها واقعاً خیره‌کننده هستند. این شورلت بلیر مدل 1956 یکی از همان خودروها است که

تست فنی شورولت شِوِل 1972

از میان همه خودروهای سایز متوسط جنرال موتورز که بر پلتفرم A قرار گرفتند، مدل شِوِل یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این پلتفرم به حساب می‌آید.

تست و بررسی شورولت کامارو نسل دوم

شورولت کامارو ۱۹۷۹ با کارکرد ۵ هزار کیلومتر چقدر قیمت دارد؟

نگهداری یک خودرو به مدت سال‌ها و حتی دهه‌ها در یک گاراژ کار عجیبی نیست. به عنوان

پروتورینگ شورلت کامارو 1969، شیطان سرخ

داشتن یک اتومبیل PT یا پروتورینگ آرزوی هر راننده ای است. اتومبیلی که بی مهابا می راند و غرش اگزوزش تا فرسنگ‌ها طنین می افکند.شیطان سرخ یا مدل پروتورینگ شورلت کامارو 1969 اتومبیلی است که به معنای واقع این شاخه از صنعت خودروسازی را به تصویر کشیده است.

ملاقات با جی‌ام‌سی C1500 مدل 1975

در این بخش از تست و بررسی باما به سراغ جی‌ام‌سی C1500 مدل 1975 آمده‌ایم. یک وانت کلاسیک آمریکایی که استادانه بازسازی شده است.

عیوب مونتاژی شورولت نووای ایران در چهل سال پیش!

تست و بررسی موشکافانه شورولت نووا ایران در 40 سال پیش
پست های منتخب