عکس ماشین لکسوس هیبریدی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

مشخصات فنی لکسوس NX هیبرید 300h سال 2015 - 2017

مشخصات لکسوس NX هیبرید 300h سال 2015 - 2017 ، به همراه لیست امکانات، آپشن‌ها و ویژگی‌های فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا

لکسوس NX300h

خودرو بانک، سایت تخصصی خودرو ها و ماشین های موجود در ایران. آخرین اخبار خودرو در ایران و جهان و همچنین تست و بررسی خودرو های بازار در خودرو بانک بخوانید

عکس/لکسوس هیبریدی جدید

لکسوس به تازگی از یک نسخه «هیبرید» نیز برای این مدل جذاب بنزینی خبر داده است: LC500h؛ مدلی که بسیار فراتر از یک مدل هیبریدی بنزینی-الکتریکی معمولی است.

تجربه رانندگی با لکسوس NX300h بررسی لکسوس هیبریدی خوش‌فروش بازار

مقدمه لکسوس NX یکی از جدیدترین محصولات لکسوس به شمار می رود و هم زمان با بازار جهانی به بازار

بیشتر بخوانید : عکس ماشین لکسوس هیبریدی

تجربه رانندگی با لکسوس NX300h بررسی لکسوس هیبریدی خوش‌فروش بازار

فراخوان دو مدل هیبریدی لکسوس

شرکت لکسوس، فراخوانی را در استرالیا برای صد دستگاه از مدل‌های هیبریدی 2019 لکسوس «ایی‌اس300» و «یوایکس250» اعلام کرد.دلیل این فراخوان، نقص بوستر ترمز برقی است این مساله منجر به توقف فروش موقت مدل‌های هیبریدی مختلف تویوتا و لکسوس شده است. این خودروساز اعلام کرد: «ممکن است در خودروهای مشمول، قطعات بوستر ترمز برقی به درستی ساخته نشده باشند. در برخی موارد، بوستر ترمز می‌تواند از کار بیفتد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، چراغ‌ها و پیام‌های هشدار متعددی در پنل تجهیزات روشن می‌شوند و ممکن است هشدار صوتی نیز فعال شود. پس از چند بار فشردن پدال ترمز، بوستر می‌تواند از کار بیفتد. غیرفعال شدن بوستر در حال رانندگی نیز ممکن است مسافت توقف کامل خودرو را افزایش داده و خطر بروز سوانح رانندگی را بالا ببرد.» در صورت نیاز، قطعات ضروری بدون دریافت هیچ هزینه‌ای جایگزین می‌شوند و پیش‌بینی شده تعمیر این خودروها به پنج ساعت زمان نیاز داشته باشد. هیچ گزارشی از بروز سوانح در پی این نقص فنی به لکسوس ارسال نشده است.

تجربه رانندگی با لکسوس NX300h بررسی لکسوس هیبریدی خوش‌فروش بازار

لکسوس RX هیبریدی؛ زیبا و قدرتمند +عکس

بیشتر بخوانید : عکس ماشین سوناتا هیبریدی

نگاهی کوتاه به لکسوس NX300h هیبریدی و مقایسه آن با NX200

لکسوس RX هیبریدی؛ زیبا و قدرتمند +عکس

لکسوس RX نسخه لوکس و مجلل تویوتا هایلندر است که برای سال ۲۰۲۳ با مجموعه جدیدی از پیشرانه‌ها و عملکرد ارتقا یافته به بازار عرضه خواهد شد. لکسوس RX برای سال ۲۰۲۳ یک پلتفرم جدید نیز دارد.

عکس/لکسوس هیبریدی جدید

لکسوس RX هیبریدی؛ زیبا و قدرتمند +عکس

بیشتر بخوانید : عکس ماشین‌های هیبریدی

لکسوس RX هیبریدی؛ زیبا و قدرتمند +عکس

پست های منتخب