عکس ساخت ماشین حساب

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

پروژه ی ساخت ماشین حساب با استفاده از آردوینو

در این پست قصد داریم ماشین حساب با استفاده از آردوینو بسازیم. اما هدف اصلی آشنایی با توانایی های آردوینو در زمینه های محاسبات  پردازش می باشد. در این پروژه تنها به یک کابل یو اس بی نیاز داریم. نتایج محاسبات بر روی سیال مانیتور قابل مشاهده است.

ماشین حسابی که با آب کار می‌کرد! (+عکس)

انتگرال گیر آبی لوکیانف یک قطعه لوله‌کشی به اندازه یک کمد بود و از چندین لوله و پمپ به هم پیوسته تشکیل شده بود. سطح آب در محفظه‌های مختلف نشان دهنده اعداد ذخیره شده بود و سرعت جریان بین آن‌ها نشان دهنده عملکرد‌های ریاضی بود. نتیجه مرتبا در یک نمودار ترسیم می‌شد.

آموزش ساخت ماشین حساب برای سایت وردپرس

در این قسمت از سری آموزش های وردپرس می خواهیم به آموزش ساخت ماشین حساب برای سایت وردپرس میپردازیم ، پس در ادامه با ما همراه باشید ...

نخستین ماشین حساب جهان + تصاویر

نخستین ماشین حساب جهان در سال 1820 میلادی ساخته شد که هیچ مشابهتی با ماشین‌ حساب‌های کنونی که در اختیار ماست ندارد.

بیشتر بخوانید : عکس ساخت ماشین حساب

ماشین حساب چیست؟ انواع ماشین حساب و تاریخچه آن

ماشین حساب وسیله ای است برای محاسبات عددی پیچیده و یا طولانی که کاربردهای مختلفی دارد، در این مقاله در سایت نوین پارسه به این سوال کهماشین حساب چیست؟ و ان

قیمت و خرید ماشین حساب بامبو کد 6614

پژوهش ساخت ماشین حساب در ویژوال بیسیک

پروژه ساخت ماشین حساب با ویژوال بیسیک با ساده ترین روش

ماشین حساب

نام و نام خانوادگی:پارسا ممیز دوره:عمومی(اسکرچ)
پست های منتخب